stackars min snutta plutta!

hon la sig ca 18:10 vaknade Ca 18:50,Hon va totalt nerspydd å täke,kudde lakanå madrass med. :/

så jag tog upp henne av me pyjamas å blöja å duschade av henne sen så fick hon ny blöja å pyjamas, å då va de att ta tag i sängen å säng kläderna.
de hade inte gått igfenom till madrasen.. bara lakanet å den saken som e över madrasen så den tog jag av.. sen så sätte jag på nytt lakan å tog kiss/spyskydd på madrasen å handuk med å så fick hon låna en kudde av mig för de hade ju gått igenom hennes örngott till hennes kudde.Så de blide en handuk om den kuden (min som hin fick låna) fall i fall hon spyr igen.
Vet ej om de kom på täket men jag tog bort de med fall ifall.. men jag tror att de kom lite så nu får hon sova me en flicefilt!  :), eller ne en handuk, haha, ne skoja! :D

inte skoj att hon spyr synd om henne, men annars värkar hon va pigg, men jobbigt för mig me som mår rätt dåligt plus mensvärk..å ta hand om spyor o sånt men va gör man. Sånt man får ta som förelder! :P

snart ska jag se om min lilla snutta plutta vill sova igen.. å skulle hon inte vilja så kan hon få va uppe å mysa me sin mamma, sånt som e undantag när man e sjuk ju tycker iaf jag! :)

ha de så bra alla, nu ska jag in på tv.nu å se om de kommer ngt på tv idag! ;)
bör göra mat me e sjukt hungrig för har ätit dåligt idag, men Cassandra ska inte ha något... så f¨r vänta till hon gått å nannat för vill lixom inte sitta å frästa henne me en massa mat.
kram.


Kommentarer
Postat av: Jasse

Naaaw stackars lilla sötnosen, hoppas hon bara inte blir/är magsjuk! : /



SV: Thanx, ändrade bara bakgrunden dock : ) Men det kanske gjorde lite?!^^



Kramiz

2009-04-15 @ 20:56:50
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0