Tisdag å Onsdag =)

Igår tisdag så förlde jag å Cassandra me syrran hon skulle till kontoret där våran mamma oxå var å hjälpa henne me lite papersarbeten! :)
de gick relativt fort efter de åkte vi till malmö, mamma handlade lite skor till henne å sin man på skopunkten, syrran handlade med skor, De fanns inga sandaler till Cassanra den minsta storleken var 24, lite fattigt tycker jag, å de e påtok förstort till Cassandra, vi hitta inga sandaler nån stans till Cassandra *suck* men däremot hittade jag 2 finna sommar sätt till henne... :) ett linne me short, de ena var vit å lila de andra rosa å vitt.. :) de fanns samma i ljusblå å vit med men jag tycker att de rekte med 2, lite tråkigt å ha 3 exakt samma sätt till henne, ja förutom att de e olika färger då. Så de ljusblåa köpte jag ej.. ;)
sen köpte jag ett par byxor till mig.. :), Mamma å Syrran köpte massa peckböcker å liknande till Cassandra som hon ska ha när vi flyger till Italien... :)
vi kom hem vid 19 tiden elelr va de kan ha varigt, kl 20 la Cassandra sig å sommna så sött hon va såå trött så.. :)
sen åt jag å syrran spegetie å kötfärsås.. e va goott =)), sen kolla vi på DHW,christine, å Lost! :), efter de gick vi me å la oss.. :)
å när jag la mig så hörde jag att Cassandra snackade i sömnen hehe min lilla gomma :) hon mumla något sen sa hon Mormor sen mumla hon lite till hehe.. naaw! =))

just det tidigare på dagen va vi å fikade hos min bror Thomas i hans nya lägenhet de va sjukt fint asså! :)

idag onsdag har jag å Cassandra bara slappat å inte så mkt mer faktist hehe.
Ska städa lite sen..  :)


ha de bra alla.. :) kramen.

Kommentarer
Postat av: Emma

lät skoj med malmö finns ju mycket mer där dock dåligt att d inte hade sandalar till C men tycker de har dåligt med skor överallt till sånna små

2009-04-29 @ 23:02:56
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0