Torsdag å Fredag. M.m

i Torsdags blide jag å Cassandra hämtade av Micke å hans 4 barn,så e va nice.. :)
vi åt på Mcdonals..de va göttigt.. :)
eller ne vi bestälde bara å så åt vi de i bilen ;) hehe.

sen när vi va hemma hos Jennie (min syster) å Micke (hennes man) så busade jag me Barnen.. å Cssandra oxå! :)
Jasmine bara sov å sov den lilla bebisen! =)
hon sov i bilbarnstolen.

sen så skulle Micke iväg å hämta Jennie för  hon hadekvällskurs på 2 timmar, så Micke Bad mig göra ärsättning till lilla Jasmine de va skoj.. lääängesen som jag gjorde de ju hehe.
sen åkte Micke å Jasmine iväg å hämtade Jennie.. :) å jag å Cassandra å dom andra 3 barnen (Cassandras kusiner mina syskonbarn) åt DAIM de va gott.. :)
sen kom Syrran å Micke hem å jag hölt Jasmine en massa massa de va mys.. :)
å jag fick henne å somna hon e så go å lugn å snäll inte för bebisar kan va stygga men ändå hehe.
hon e lättsköt! :) sen sov alla barnen å jag å syrran satt å snacka en massa skit sen gick vi me å la oss! :)
vid ca 23:30-12:00 TYP.

På fredagen så Jobba MIcke en halvdag bara å jag å syrran mös,lekta å sånt me alla 5 barnen! :)
sen om micke hem å hade sin bror Martin med sig å deras pappa Bosse. De va trevligt :)
de va nice väder så vi grilla! :D muums va gott barnen korv å brö å vi anda fläskfile me b-sås å pommes.. :)
GÖTTANS! Köttet va sjukt gott så saftit å de riktigt smälte i munnen Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
GOTT GOTT! :P hehe.
sen blide de godis å sånt, sen sov alla barnen.. :)
Just det Annelie kom ju som en överaskning hehe.
de va skoij så hon va oxå me på grillningen å de ;)
sen så tog Cassandra Jasmines napp å skulle ge den till Jasmine de va sååååå sött asså! :D hehe.
så liten å fattar att denna bebisen kanske vill ha napp.
å hon har inte sätt Jasmine ha napp alls eller att nån försökt ge henne den, (hon e inte en napp bebis hitils) så de va ju ducktigt å sött av min lilla Cassandra! :D
sen på kvällen vaggade jag Jasmine lite i vagnen... så Jennie kunde äta. å då kom Cassandra genast å skulle hjälpa till å vagga haha, naaw! :D
När barnen sov så satt vi 3 systrar å snacka en massa skit... å sen la vi oss samma tid som i går (halv tolv,tolv)

Idag har vi hitils bara tagit de lungt.. Jag,Annelie å Cassandra blide hemkörda av Micke.
Men tidigare på dagen så tog Cassandra en nappflaska som e till docker å ville mata Jasmine me den hehe, (men ja hon fick ju inte ha den i hennes mun så klart) men de har varigt najs dagar tycker jag! :)
Cassandra e en sååå ducktig Kusin till lilla Jasmine. å hennes stora Kusiner e såå ducktiga kusiner till Cassandra å trots ålderskilnaden så har de så skoj ihop! :)
Senare idag blir de väll mest sitta lite vid datan,äta å kolla på TV/film.

ha de bra alla.. :) kram.. ska lägga upp bilder på BDB senare idag eller imorgon, de återstår å se.. kram


Kommentarer
Postat av: emma

lät som du/ni hade jättetrevligt os din syrra =)

2009-04-10 @ 17:14:21
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Heeej..de var ett tag sedan. Verkar som om ni haft jätteskoj o mysigt ( :



Naaaw lilla Cassandra börjar bli stor nu, duktig flicka!



Måste bara få påpeka en mening här i ditt inlägg. Förstår att du menade att Cassandra inte fick sätta dockflaskan i Jasmines mun men du råkade skriva mus hihi...



Ha en underbar kväll & hälsa så gött!



Kramiz

2009-04-10 @ 20:01:19
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0