Torsdag =)

en helt underbar dag idag! :)  wiie.

Jag å Cassandra träffade Paulina vid ica vid kl 16, sen gick vi å handlde saker å ting till tacos,sen lagade vi mat å åt å umgicks.. :), å Cassandra gillar värkligen Paulina hon va inte alls blygg eller nånting.. :)
skoj att vi träffats nu... va ju 2 årsedan sist hehe.

de va av en ren slump att jag hittade henne på BDB.. tyckte att jag kännde igen henne å så kollade jag på lite fler bilder å visst va de Paulina hehe, så vi började såklart snacka å Bytte msn osv.. :) Sen tyckte hon att vi skulle träffas så de gjorde vi idag.. :)
så de får vi ta ågöra om.. :)
tyvärr så va Paulina tvungen å dra kl 20, men men =)

skoj att vi fått kuntakt igen tycker jag.. :) första gången vi umgos såhär anars har de bara vatt i skolan.. ;) hehe.

nu ska jag bara ta de lungt å allt de där ha e bra alla.. :) kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0