Torsdag/valborg.. :P

Idag så har jag hunit me en hel del å kl e bara 11:45, först va jag på netto å handla sen över me lite hushållspaper till J men hon hade redan fixat, men men :P

sen så gick jag hem igen å efter ett tag gick jag å Cassandra till Arbetsfrmedlingen å skulle fixa en sak där, sen gick vi till Polisen å hämtade Cassandras fina pass =))), efter de till Nisses å köpte såna spärrar så Cassandra inte kan öppna skåp med mera.. :), efter de gick vi till bibloteket å kopierade lite papper.. ;)
sen hem.. Nu ska Cassandra sova lite midda efter de ska jag,syrran å Cassandra dra till lekplatsen så Cassandra kan leka osv osv.. :), efter de blir de Ica Kvantum handla blöjer med mer.. :), efter de hem å laga mat! :) hehe.

Sen ska jag göra rent till råttorna, duscha med mer! :)
sen slappa framför TVn/datorn.
Sen nanna! :)
Sen imorgon kommer Andy å Tobbe hit! :)
de ska bli skojsigt! :)

ha de bra alla å trevlig valborg! ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0