Måndag, Hemma från Dagis.

Sitter här med Cassandra i knät ringde för ca 50 min sedan och sjukanmälde Cassandra.. Eva svarae hon sa "att de var några barn som blev hem skickade förra veckan pga att dom var lite förkylda.." så de kanske är där Cassandra blitt smittad.. antar de, men sen är de ganska vanligt att man blir sjuk/förkyld när man precis börjat dagis, så skönt ändå att jag inte lämnade henne idag trots allt.. för då hade dom väll ringt precis när jag kom hem å sagt "du får komma å hämta Cassandra" de är ju trots allt ca 25-30 min att gå, hade bara känns så störit när man precis kommit hem, men på Torsdag kan hon gå om hon inte blir sämre förstoss men de tror jag inte, plus så är den värsta smitto risken över då, vill ju inte reskera att Cassandra smittar något annat barn.
Det är mycket därför jag tyckte hon kune vara hemma idag.
För i övrigt är hon pigg, orkar leka osånt, bara en del snuvig å hostar imellan åt (sån släm hosts)
Hon går ju inte på Tisdagar och Onsdagar, så då är hon hemma dom dagarna med, så på Torsdag kan hon nog gå.. :)
de trudde Eva med! :) hon tyckte det var bra att jag tänkte på dom andra barnen.... så dom inte skulle bli smittade, för hon sa de är inte alla som gör de osv osv.

Men nu har vi inget att göra.. även om Cassandra inte gått på dagis så länge så har man ändå hunit vänja sig vid att man ska traska i väg på måndagar.
Men men. =P

Syrran jobbar.. hon kommer hem imorgon.... men de skulle inte förvåna mig om de blir att hon kommer hem på Onsdag.. men det åter står att se ;)

skönt men trisst att vara ensam.. hemma. Lite så blandade kännslor =P

ne ska inte skriva mer just nu.. ;), men ha de bra alla! :D  kramen.



Kommentarer
Postat av: Elina

Haha vecka 8.. det var ett tag sedan! haha.

Ja vattnet gick den 21 dec, hehe.

Ja vi e starka självständiga unga kvinnor, heja oss :D

2009-08-24 @ 10:55:08
URL: http://evanjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0