Onsdag.. ='(

Idag är det Onsdag, och Cassandra kan defenetivt till dagis imorgon! :D

men en tråkig sak har iaf hänt idag... :(
idag när jag gav mina råttor mat.... så såg jag att min kärra lilla Electra var aldeles blodig i hela huvudet! :O
Jag vet inte vad som hänt asså...
fick nästan panik viste inte va jag skulle göra..
ringde till mamma (Gråtandes) o sa som det var osv osv.. så sa ho att jag skulle ta henne och skölja med ljumet vatten o sånt, de gjorde jag blodet försvann.. å jag torkade även av henne.. men sen när de mesta av blodet var borta såg jag att det är ett sår det är precis brevid ögat... va kan ha hänt.. :(
men jag ska iaf beställa tid hos vetrinären.
Och så får man se vad dom kan göra..
Det kommer mer blod, jag får försöka hålla det rent.. de sprutar juinte ut blod men de kommer löite när jag torkat o sånt iaf.
hon värkar inte störa sig så mycket på det.. äter, driker, sover å allt är som vanligt men jag vill ändå kolla upp det lixom..
min lilla råtta jhu<3
Alexia mår iaf bra och har inga sår alls! :)

men det såg otäkt ut att se hennes huvud aldeles blodigt man han ju tänka så mycket å såklart tror man alltid det värsta!
men hon är så snäll min lilla gomma till råtta! :)
ja även Alexia är snäll =)) <3

Det är det som är nackdelarna med djur.. att sånt kan hända, de skadar sig, blir sjuka, dör tidigare än va dom ska osv osv..

men de har varigt en bra dag ananrs förutom det me min lilla Electra<3

kollar till henne då och då såklart och tvätar av såret om de behövs osv osv.
hon äter iaf o är som vanligt det känns ju iaf bra! :)
men ska ringa vetrinärorna.

Ha de så bra alla.. kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0