Tisdag.. =P

Ja idag är det tisdag, jag vill ju helst skriva lite var dag, så då blir det lite meninglösa inlägg, men det är sånt man får ta! :P haha ;)

Man behöver ju inte läsa om amn ikke vill ;)

men ja.. idag tar vi de mest lungt.. jag börjar nog med bli lite förkylld känns de som..
Men klart inte så konstigt om man bor me en dotter som är förkylld.
Men jag hoppas att vi inte blir värre... för de är ju kräft skiva på lördag! ;)
kan man ju inte missa! :P
skulle vi bli sämmre kan vi ju ha en minni kräftskiva här hemma bara jag och Cassandra hehe! :P

Jag har en sjukt söt unge, den sötaste ungen för mig iaf! :)
Älskar dig aldra mest Cassandra jag älskar ingen som dig, och ingen älskar Dig som jag, och jag är den som du är tryggast hos!
det är du och jag mot värden<3
du gör mig stark, du får mitt liv att likna ett liv!
Utan dig är jag INGET INGET!!!!
helt underbar liten gumma har jag fått! :)

igår när vi satt och åt så efter midagen så sa Cassandra "tack för maten mamma"
haha naaw helt gulligt! :D
hon pratar sjukt mycket nu, roligt.. elelr nu o nu de har hon gjort lääänge! :P
Fröknarna på dagis har sagt att dom är överaskade hur bra hon pratar för att ens inte vara 2 år gammal! :P
men om man får skrytta lite är hon ju lite före med pratet... och började prata tidigt osv osv, hon har varit tidig med de mesta, rest sig upp, börjat gå osv osv..
Ibland tror jag att Cassandra ligger innom de "normala" iomet jag inte har fler barn.. så tror jag ju hon tex pratar normalt för sin ålder, men hon pratar ju bättre än de flesta i hennes ålder gör, så ibland när jag ser/hör barn i henens ålder prata så tror jag att dom kanske är lite efter me deras prat, men det är dom inte för då är de bara att dom lixom ligger inom de  "normala" så att säga.
som de finns en på Cassandras dagis som bara är 2 vecker yngre än Cassnadra hon pratar ju normalt för sin ålder! :)
men ändå inte så mkt som Cassandra så då tänkte jag först aja hon är kanske lite sen med pratet för jag gemförde me Cassandra men sen när jag tänkte efter.. så är hon ju normal med pratet eller vad man ska kalla det.. :P
men alla barn tar de ju i sin takt.. som Cassandra har alltid vatt glad för att prata, vissa pratar mindre, å andra "normalt" men de kommer ju för de som pratar mindre med.. ;) dom tar de ju i sin takt! :)
så är e ju med allt... inte bara pratet såklart.. :) vem vet om jag får fler barn kanske h*n är sen me en del saker... eller liger inom de "normala" o sånt de är ju sånt man ikke vet ;)
När jag var liten så våran granne tex.. hans lillabror pratade bättre än va han själv gjorde.. de va väll 2-3 år imellan.. dom.. så storabrorn var ju lite sen, men sen så pratae han ju normalt eller va man ska kalal det när han kom upp i skol åren. :P

blev lite mer än vad jag tänkt mig att skriva först, men så är det ibland ;) hehe.. ha de bra alla! :D  kramen.

Kommentarer
Postat av: izzy

Svar: Ja det hade varit skoj om vi tv drar till wonk ja klart andra kan följa med ;) hehehe

mjo visst hade det varit skoj med tosselilla kanske får sattsa på det nästa sommar ;) hehehhehe



Pyusspuss på dig

2009-08-25 @ 22:55:42
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0