Torsdag.. =)

de gick sjukt bra på dagis idag! :)


efter dagiset åkte vi till min mamma.. så jag å Cassandra fick träffa de 4 nya hundarna för första gången! :)
skoj skoj.. massa foton finns på min bdb ;)

Cassandra vaa så trött hon ha vatt uppe lääänge vaknade ca kl 6, gick å la sig ca kl 21:30
hon va så trött så hoin gick in i badrumet å tjata om att få borsta tänderna :P hehe.. naw..
hon sov bara ca 30 min i bilen på väg till min mamma, de e ända middan hon sovigt idag hehe! :P

massa å göra imorgon.. fixa paper på banken. in om arbetsförmedlingen, lämna Cassandra hos syrran J, sedan åka till malmö osv osv.. :) hehe...



ska nanna nu strax, ha de bra alla.. :),natti natt! :P :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0