OJ! inte skrivet på 15dagar, Jul imorgon! :D<3,

Inte skrivigt något på 15 dagar *fniss* men men så e de ibland.. ;)

Imorgon är det den 24 December... tiden går såååå fort...
redan julafton hehe, helt ofattbart!! ^^
Cassandra är glad att Tomten kommer imorgon..
jag sa "imorgon kommer tomten" så sken hon upp som en sol o sa "jaa paket" haha.. :)
hon fick ju ett paket av tomten på dagis 14 dec, så de minns hon sen des, inte sen förra julen ;) hehe.

OJOJOJ... så många klappar jag köppt iår!!!!!

41 st... har jag köpt.. = 41 st juletiketter.. och nästan 5 rullar papper! :P
plus snöre! :)

ska köpa nån enstaka med efter jul... ;)
på mellandagsdagarna! =))

tror inte min syster A läser min blogg men fall i fall så skriver jag inget här än... ;))

vi blir allt som allt 18 st till jul.. med barn! =)
ska fira den hemma hos mamma! =)
ska bli mys, o alla kan sova över! :D
äta frukost ihop sen på annandagen myys! =)
me folk man bryrsig om och allt de där, jag gillar väärkligen våra jular!! =))
hääärligt med många folk omkringsig!! =))
o se barnen när tomten kommer.. o under julklapps utdelningen dom är som små glittrande solar de e så fint o se.. :)
sen efter tomten gott när dom öppnar allt dom fått! :D
fint! sån lycka! =))
sen all mat mmmm gooottt!!:D :D :D

julafton är nog min favorit dag på hela året! ;)
älskar värkligen stämningen,maten.folket, ja allt!! :D :D :D
lyckan m.m

ne ska inte skriva så mycket mer nu.. :)
detta är nog mitt längsta inlägg på länge ;) hehe...
men så e de vid julen ;);)
spec när de e ens favorit dag! :)
ge är bättre än att få, men få är inte fel de ihelller.. ;) ( julklappar pratar jag om nu, även om de kan stämma in på annat me...)

så e de min syster otters första jul... :D
Dexters och Divas med.. :) (katter)

och desvärre kan de vara Alexias(råtta),Diegos,Zekes och Nallas sista!! (Hundar) :(
dom är så gammla nu.... *suck*
men de får vi se, Hoppas mest på att det inte är Diegos sista...... han är de djur som jag älskar mest... och som betyder något så enormt mycket för mig..!
en hund (Grand danois) som föddes 13 mars 2002, kom hem till oss 8 maj 2002, GD blir ju i snitt bara 7 - 9år.. :/
o han blir ju 8år i mars (2010)
Zeke är Munsterlender.. han blir 12 i feb2010, Alexia blir 2 i slutet på Jan 2010 råttor blir ju bara 2-3, Nalla blir 9-10 2010.
massa gammlingar! :/
hon e Newfundland btw.

aja ska inte tänka på sånt nu, men ha de bra alla.. :),kramen.

..och god jull och gott nytt år..!! :D :D :D







Kommentarer
Postat av: izzy

god jul på dig :) låter trevligt ehehe. ju jul är väl okej men det e bara att jag tycker bara om att familjens samlas och presenterna annars hatar jag julen. men du får ha det så underbart nu i jul sötnos.



kramisar

2009-12-23 @ 13:39:54
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-23 @ 13:55:34
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: lucke

God jul och gott nytt år! :)

2009-12-23 @ 14:25:38
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0