Blöäää arg =/

ja asså va faaaaaaaan.. nu har jag ringt en del i dag å hon svarar fortfarande inte hon som tar hand om dagisansökningarna i hässleholms kummun!!!!! lönt att du har ett nummer!! :@
försökte en del igår å försökt idag... ska försöka senare men va faaan! e du aldrig på ditt kontor eller`?!?!
lönt att du har ett då!

jag tycker de e ¨så ofta.. när man ska ringa om saker å ting att de sällan e där osv osv...

Har med försökt ringa en del annat idag... men häller ingen som svarar osv... som ringt både vårdcentralen i hässleholm..  å sjukhuset men inget sva.. assså... eller jo på sjukhuset fanns de svar.... men sen koplade hon mig å då va telefontiden slut-... stängde idag kl 8 eller om de va 8:30...... men blöääää
hur tidigt e inte de lixom!

och syrran värkar inte va så pigg till å köra mig å Cassandra till sösdalas vård central!! :(

ne ¨får försöka ringa runt lite nu igen...... å min mamma svarar heller inte :/ alla disar mig idag.. :P hehe :/

ne men ha de bra alla! :) kram

Kommentarer
Postat av: Sabina - mamma vid 15 års ålder

SV; Ja, eller hur! haha ;D

Han umgicks med sin moster/gudmor under tiden jag gjorde naglarna så det gick bar ahejsan :)

2009-02-10 @ 11:33:25
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: emma

varför ska du ha tag på barnomsorgen?

2009-02-10 @ 13:07:22
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: El Loco

Hej hej!



Jodå det är bara bra med mig, hur är det själv då?!



Hörde att C också har öroninflammation.....stackare!



Ha en fortsatt trevlig kväll



// Millan

2009-02-10 @ 20:29:12
URL: http://amitola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0