en bra Tisdag idag! =))

dagen började me att min mamma kom hit kl 11:30, kl 12:35 åkte vi till min syster Jennie å hennes familj.. (jag cassandra,annelie å min mamma var det som åkte dit =P ) å då fick syrrans barn presenter av sin mormor (min mamma) stanade å åt lite mat.. sen snacka vi lite sen åkte vi hem! :)

sen kl 16 så blev de av till familjen M de va trevligt vi stana dock bara ca 1½ timme... för jag å Cassandra skulle hem å äta.
men de var trevligt den lilla stunden iallefall bättre än inget! :) hehe
å vi fick paperna ska fylle i dom ikväll sen skicka dom imorgon! :D
fan e lite nervös eller va man ska kalla de... asså så lixom att min LILLA dotter ska börja på dagis så småning om!
känns ovärkligt men hon e ju såå stor nu min lilla sessa *ÄLSKAAAAR DIIG Cassandra*
men de e rätt svårt å få tid nu så hon får nog injte plats fören agu/sepember.. å då e hon ju nästan 2 år känns bra! :)
å de passar bra för kommer jag in på skolan så e de ju i agusti så.. =))
TACK familjen M för att ni skrev ut paperna till mig å C å för en trevlig stund hos er!! =))) <3

syrrans barn e här för deras mamma skulle till sjukhuset för att undersöka sitt ben... som antagligen e nån blodprop... för de tyder på e iallefall hon e ju gravid å de kan va vanligt bland gravida ju.
så bättre att kolla fall i fall lixom.. =))

ne men nu ska jag inte skriva mer just nu iaf.. :)
ha de bra alla! =P
kram.


Kommentarer
Postat av: Jasse

Ja de var verkligen trevligt att ha dig & söta C här idag även om det inte var så länge! Kanske får ta en sväng till öppna förskolan snart?! De var ju kul sist : p



Klart vi hjälper till, vi har ju skrivare så : )



Kramiz^^

2009-02-18 @ 00:35:26
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0