Fredag! =)

idag är det fredag å jag säger bara en sak faaaan så fort tiden går asså! :P hehehe
REDAN helg igen!!!

Min kärra vän Dennis ska ha fest idag då han blir 21 den 8 feb! =))
men tyvärr kan jag ej komma.. :/ men ni har nog skoj ändå! :) hehe.
å vi får ses en annan dag så klart! :)
snart flyttar du ju ihop me din kille så ska bli skoj å komma å häls apå å se hur ni har de osånt!! :)

idag har vi mest bara tat de lungt.. lite skönt ändå att snön e borta! :)
vi har vatt på ica maxi idag!:)
handlat.. lite! :)

Cassandra sover lite nu... min lilla pärla!:)
älskar dig såå! :)
hon e lite förkylder... stackarn
Annelie e med sjuk :/

När Cassandra vaknat ska jag sätta vår Pizza i ugnen.. får bli sån idag! :)
sen på kvällen ska vi äta ostbrika mmmm mums gott =))
kex å ost :P
senare blir de lite godis å sånt=))
e de helg så e de ;) hehe

ne.. ska inte skriva så mkt mer just nu.. :P ha de bra alla! :)
å trääävlig helg ;)
kram. .:P

Kommentarer
Postat av: emma

ostbricka lät underbart:P

2009-02-06 @ 16:15:52
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Aha ni har oxå varit åt det hållet och handlat idag?! Vi var ju iväg me lillan idag igen (skriver mer om de i privata) Hoppas lilla sötnos snart kryar på sig kramar om



Åååh de låter som om ni kommer få en fin & mysig kväll. Själva har vi nyss ätit sen blir de oxå myspys o en massa gottigott ler



Ha de så fint!



Kramiz



PS: Tack för messet innan idag^^ & även för det gulliga inlägget...Kul att du gillar min design ( :

2009-02-06 @ 18:11:50
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Ja gör du så....inlägget är färdigt sedan snart 40 minuter sedan hehe ( :



Åååh man tackar!



Kramiz^^

2009-02-06 @ 18:57:34
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izza

Jo det har du rätt i att när det är en släktning så är det annorlunda jag vet inte för jag har inte sett någon i min släkt död eller så du vet. men hon tanten jag så var sjukt läskigt och jag spydde ju men jag trodde inte att det skulle vara så farligt som jag tyckte. Men man ska ju göra det som känns rätt så jag tycker det är bra att du gjorde det :)





Låter som du ska ha en mysig dag idag då:) hehhe

och grattis på din kompis :) hehe



Puss å kram

2009-02-06 @ 20:15:29
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Jasse

Mmm...thanx! Inte alla som går me sina barn till läkaren för de kanske tror att de "bara" e en vanlig förkylning! Men det är just långvarig förkylning som kan leda till bl.a. öroninflammation och blir det inte behandlat så kan det ju sätta sig på hörslen :/ och det vill man ju absolut inte!



Oj hehe va jag blabblade på där ( :



Snuttan hälsar o tackar för kramen!



Ha en fin kväll!



Kramiz

2009-02-06 @ 21:03:58
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Dennis

Naaaw! Tack! min vän! jo vi hade det roligt, ja klart ni ska komma ditt :) hade varit skit skoj.. va ju ett tagsen vi sågs... Ja imon blir man gammal. fniss





Ha det bäst. Kramm

2009-02-07 @ 19:49:56
URL: http://lilladoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0