Fredagen den 13 ;)

mmm idag e det fredagen den 13 Februari 2009.... "otursdagen"  tror dock inte på sånt hehe!  =)
men man vet aldrig.. ;)


i morgon är det alla hjärtans dag ja.. blöää på den när man e ensam men äche... tycker de e en onödig dag för jag menar har man partner så ska de inte behövas finnas en spec.. dag där man ger varandra saker eller går ut å äter med mera.. va man  nu hitatr på... de ska man ju kuna göra ändå tycker jag uatn att behöva ha nån "alla hjärtans dag,dag"

i morgon är det exakt 11 årsedan som vi flyttade ifrån Lindeborg (i malmö)  till stan (i malmö)

fy fan va tiden går fort altså! :O hehe,  14 feb 1998! :P hehe.

igår var de exakt 1 månad kvar tills jag fyller år!

21  haha!

jaja ;)

Cassandra sover en sen midda idag.. hon va sååå trött... så de får bli att sitta uppe lite längre idag för henne mysa å äta gott! :)

Syrran jobbar idag kommer hem ja sen ikväll nån gång! :) hehe.

ne... ska jag våga chansa på att ta en dusch nu.. ja de gör jag.. vaknar Cassandra lör jag höra henne..
å då får man ju hoppa ur duschen å gå å ta upp henne inte svårare än så ju hehe! =)
måste duscha ju! :)

ne men ha  de bra allla! =)) kram å trevlig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0