God natt! :D

God natt alla söta å ja ni andra med;)
nu så ska jag soova  e sååå trött :P hehe..


idag har jag råkat ta sönder syrrans kamera innan idag... =/ blöää på mig.
men men sånt som händer.
Hon har inte komit hem än.... så jag har inte sagt de än men funderar snart att ringa.. :P
henne å säga de.. så hon vet de så hon inte uppteker de själv lixom.. :P
fan fan fan varför va de inte min... varför va de hennes :/
blöää på det.

Jag skulle ta bild på Cassandra för jag hade gjort en tuppkam av de lilla hår hon har .. efter hon duschat då håret va blöt så de va lätt å ordna en då ju :P hehe, men så tappade jag den i golvet å den fick en rejäl smäll :/
å nu funkar den ej *suck*
man kan startaden å kolla på bilder som redan va tagna tidigare idag osv osv... men inte ta några bilder :P:/
illa illa!

aja.. som sagt ska sova nu... eller först ringa syrran.. :P
seen sova e sjukt trött.... de va ju nån timmesen jag pajade den skulel ha ringt då emn tänkte att ajg skulel vänta till hon kom hem å säga de då..men trude inte on skulle komma så sent.... :P
ha debra kram.. :)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Isch då inget vidare ju :/ Tyvärr e de dock sådant som händer...Men att en kamera inte tål att man tappar den?!?! Dagens skit helt enkelt...Sakerna som görs nu tål ju ingenting. Förr kunde man ju nästan på smälla tex en telefon i väggen o ändå så höll den : p



Ja ja hoppas din syrra har ant garanti el försäkring iallafall!



Sov sött Kramiz

2009-02-22 @ 03:42:21
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0