Godmorgon Tisdag=)

idag e de Tisdag jag å Cassandra åt nyss frukost =)
så nu e vi mätta! :P hehe.. tur e ju de.. för de e ju de som e meningen me å äta ;) hehe.

vi har vatt vakna ett tag nu..
vi får se va vi hittar på idag! :)

jag gick å la mig tidigt igår va såå trött håll i er nu... 21:30 gick jag å la mig ;) hehe.
va såå trött asså :P
tvättade ju 16:15 - 20:45 hehe... :)
å  desutom bära upp å ner cassandra på lite mer än 10 kg plus en massa tvätt helatiden på 4 vån utan hiss e ju inte de lättaste alltid :P hehe.
men de går! :D

Altså... jag är lika morgon trött då vid 7 när Cassandra vaknar fast jag lagt mig kl 21:30 som jag e om jag lagt mig kl 1 :P
hehe.. men men så e de ibland =)
dock e jag inte så trött nu *sköönt*

fan måste VÄRKLIGEN ta tag i mina sovrutiner... gå å lägga mig senast kl 12, men ibland kan de va svårt.. :/ hehe.. :$
man mår mkt bättre me sömn tycker jag! :)
kroppen å huvet e ordentligt utvilade då=))
de e nice :D
spec.. när man har barn lixom.
Då behöver man ju sömn.. e man ledig å inte har barn kan man ju gå å lägga sig kl 3 om man vill för då har man ingen anledning att behöva gå upp kl 7 -9 hehe.

ne men ska avsluta här nu ha de bra alla! :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0