Helg =))

Fredag: Bara slappat å sånt myspys! =)

Lördag: varigt på kalas syrrans 3 barns kalas =) de va skoj å träffa läkten med mera.. :)
å vissa träffar man ju intbe lika ofta som andra! :P
så de e alltid skoj! =)

å jag fick höra något som nästan gjorde ont i hjärtat på mig!! Theres sa "oj vad hon e lik sin far, man ser väkligen Danny i henne"
e Cassandra såå lik Danny... :O jag kan nog inbte se nån likhet eller så.. vill jag inte se de.. :P
men jaja... hon e ju söt ändå såklart =))) å de sa Theres me att hon var =) hehe.
men ja... jag tycker hon e rätt lik mig för dom bilder jag har på mig som bebis å i cassandras ålder tycker jag att vi var rätt lika som barn iaf jag å Cassandra hitils iaf.. =)
å hon e även riktigt lik min syster dotter! =)
aja... gårdagen var trevlig iaf! =)
å vi kom hem vid 8 kollade på del 2 av melodifestivalen tyckte de va bra som gick vidare! =))


söndag: idag blir de bara till å slappa.. kolla på beck o sånt :) hehe.!

ha en bra söndag alla! :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0