kiss i pottan å ha de bra! :)

idag så kissade min lilla gumma i pottan för första gången.. :)
så då fick man ju göra kissdansen :P hehehe!

hon AVSKYDDE innan å sitrtta på pottan... så då hölt jag inte på med det mer ville ju inte tvinga henne lixom  ¨å hon e så liten så de har ju inte vatt broskande tycjer jag.
Men igår satte hon sig självmant.. så då klappade jag händerna å sa ducktig.. så idag ville hon sitta på pottan igen å då kom de kiss.. :)
så då blev jag glad å sånt å hon blev ned gkad!:)
när hon kissat klart stälde hon sig upp å sa "SÅ!" hehe va gulligt! :)
Men ja ibland kommer jag sätta henne där men de e ingen broska nu tycker jag plus så vill jag inte försöka för mycket nu... asså jag menar har man överall å e ute e de ju bara en massa klydd =P
då e de lättare å göra sitt barn blöjfritt på vår/sommaren än vintern lixom hehe! :)
men hon e så liten nu... så inte så broskande me att göra henne blöjfri ju.
Bara skoj att hon kissat i den så får vi se om de fortsätter eller inte.. :)
men innan hon är 3 år vill jag att hon ska va blöjfri iaf ;) men de tror jag nog hon e då.
iaf på dagen! :)
på natten kan e ju ta yterligare nån månad eller till å me upp till 1 år.. om de e de på dagen asså när dom e 3 år tex så kanske dom e 4 när dom e de även på natten! :P
men de e ju så olika! :)
hon e ju bara 15½ månad så vi har ett tag på oss till hon e 3 år hehe! :)
å skulle hon nu ha blja på dagen fast hon e 3 så har hon ju de för vissa vill värkligen inte göra saker på potta/toan spec inte nummer 2, vissa e så envisa me de å ska ha blöja så länge dom bara kan hehe! :)

men skoj va de iaf att hon kissade å hon va så glad å stolt! :) hehe

mammas lilla gumma! :)


ha de bra alla! :) kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Duktig flicka...Ja Cassandra då alltså hehe ( :



Så kul när de lär sig nya saker och går vidare i sin utveckling!



Kramiz

2009-02-28 @ 23:41:18
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0