Lördag å Melodifestivalen del 4. i MALMÖ! :D

Idag har vi mest bara tat de lungt.. :)
vatt på Lekplats med Cassandra de va skojj även jag ungade  av mig lite *fniss* fan de  e ju sjukt kul å gunga jhu.. ;)
så man får passa på hehe! =))
wiiie de kittlar i magen då ju! :)
sen blev de av till ica kvantum för å köpa chips läsk å smör =)
å lite annat. Även råttmat.... Kvantum e den ända matafären jag vet som har riktig RÅTT MAT! =)
å nu e den 2 kr dyrare än innan :O hehe.
men men de gör inget ju... slutar inte köpa den för de! :) hehe
Mina råttor älskar den maten asså! :) bra e ju de, iomet de e så nära å bra å ingen annan afär har riktig råttmat! :)
som jag vet... iallefall! :)
när vi kom hem gjorde jag mat till oss kotlett,b-sås å potatisbullar/biffar veta fan va de heter ;)
å de va smaaarigt! :D
saknade grönsaker dock.. emn de va slut hemma å hade inte nån tanke på å köpa de när vi va iväg :P men men.


Idag är det då melodifestivalen del 4 i MALMÖ naajs! :)
så jag vet en del som ska dit, Dennis å hans kille! :)
Martina å hennes pappa..
å Min kärra mamma, hennes man min mammas bror å hans tjej! :)
det är dom jag vet som ska dit iaf, kanske kommer känna nån annan i publiken, men då har jag inte fått hära att dom ska dit iallefall :P:) hehe, hade me kunat tänka mig se de på plats faktist! :)


Men ja de e försent nu ju hehe, sen så tror jag nte Cassandra hade pallat me det iheller hehe! :P
Så för henne e de bättre här hemma i TV soffan! :)
plus så kan hon lägga sig när hon e trött hehe! =)
o sånt.. :)
där hade de ju inte vatt samma sak.
Så för en sån liten e de bäst å va hemma tycker jag! :)

ne men ha de bra alla å en trevlig Lördags kväll önskar jag er alla! :)
kramen.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0