Lördag.. =))

bara tagit de lungt idag! :)
har bokat biobiljetter till mig min syster Jennie å hennes 3 barn! =)
det blir syrrans barns present av mig till dom! :)
bjuder syrra å hennes 3 barn på bio å vars en poocorn eller va dom nu vill ha.. å äta till filmen å läsk! :) hehe
snäll jag e va!:)
bra present eller  vad.. ;) hehe.
Bolt blir de! :) hehe... ungarna gillar nog den.. en barnfilm ju å jag tycker den värkar bra/rolig =)) hehe!:)
den söta lilla hamstenr i en glas kula eller va de e :P
så på onsdag kl 18 ska vi se den! :) nice.. :) hehe.

ja idag va de första delen av melodifestivalen dådå.. :P
i göööteeebooorg.. ;) hehe
blev helt OK nöjd me dom som kom vidare spec.. alcazar =)) *gilla*
tycker bara de e synd att Magnus inte e me mer.. :/ men men va gör man.. :P hehe! :)

jag å syrran (Annelie) har nyss spelat lite nitendo wii skoj skoj! =)

ska sitta å datanörda ett tag till sen soova! :) hehe ;)

men ha de bra alla.. :P kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Ah va roligt, den filmen verkar verkligen vara sevärdig. Men C då, ska inte hon me? Eller de kanske e svårt för henne o sitta stilla så länge hehe ( :



Nä blä för dem som gick vidare, vi gillade ETTAN...såklart bäst ju! ; p



Kramiz

2009-02-08 @ 00:08:44
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Nu så...nu kom jag äntligen in ( :



Ja jag längtar oxå tills att vi kan gå med lillan på hennes första BIO, det lär ju bli en upplevelse ler



Ikväll när vi kollade Melodifestivalen så satt hon mellan mig & frugan i soffan, käkade lite gottit o diggade till musiken. När en låt var slut så apploderade hon...Hon var så go!



Nä vet att du inte har money on the phone : p men eftersom jag inte kom in så ville jag iallafall tacka för dina kommentarer ( :



Natti natti o sov så gött!



Kramiz

2009-02-08 @ 01:40:11
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Oj fler kommentarer från dig ju ( ;



Ja IKEA e massa kul att shoppa hos, bra grejer till bra priser SUPER Längar tills den dagen vi ska dit o shoppa ( :



Naaaw...de e så gulligt när de säger "Wooow alt waaaw" så gulliga våra sessor är!



Jorå tack huvudet mår bättre just nu iallafall...

tack för omtanken.



Kramiz

2009-02-08 @ 01:44:18
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Wiiie...kul att du gillar det ler Om du vill så kan jag hjälpa dig me dig blogg så kan du få den just i svart & rosa ( : Vill du de? Bara ändra färgerna alltså?! De gör jag så gärna ju hehe!



Kramiz ^^

2009-02-08 @ 02:01:37
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: emma

ETTAN skulle gått vidare den var helt klart bäst, och snälla snälla låten va HEMSK annars var det helt ok iallafall med dem som gick vidare

2009-02-08 @ 13:49:40
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0