Mååndag.. ^^

ja idag e de mest till att slappa, ska damsuga vardagsrumet med :) hehe
å tvätta förstoss kl 16 - 21.

men de e nice å tvätta tycker jag hehe.. kanske inte kul.... men... ja bra å ha rena kläer lixom! :) hehe. så de e nice! :D
idag har jag ¨å Cassandra varigt förkylda i 3 dagar.
och jag känner mig betydligt bättre redan sköönt=)
Cassandra e med på bättringsvägar.. men funderar ändå¨på att köpa hustmedecin...
för hon har lite husta mest på natten dock, inte så mkt på dagen.
Men dom har så dåligt utbud me hustmedecin tycker jag.. :S:/
får ner på apoteket å höra mig för! :)

Ringer en massa samtal idag... ang dagis till Cassandra å skola till mig osv.. :)
men ingen e där ju :/ *suck*
ska försöka om en stund igen ringde för ca 25 min sed.. :P

ne men nu så ska jag inte skriva så mkt mer, ha de bra alla!:) kram.

Kommentarer
Postat av: emma

b verkade heller inte ha ont förrän igår då han visade tecken på att det kunde vara det då han tog sig på örat mycket...



majlar lösenordet på helgon till dig folk kan ju se du badf om det så då kan de kolla dina komentarer därför majlar jag det

2009-02-09 @ 14:03:17
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: joanna

Vill du ha fler besökare till din blogg? Gå då in på http://www.viraltrafik.se/?gujo9201 och följ instruktionerna. Enkelt och gratis!:)

2009-02-09 @ 18:36:20
URL: http://lilllamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0