Måndag idag!:)

blöää på att ha mens avskyrde  2a dagen idag tycker de kunde va näst sista i stället hehe! :)
har min i allt mellan 6 - 8 dagar *SUCK* å super ont e första 2-3 :/ aja.. man e kvinna så då klarar men ju de såååklart! ;) hehe.


ne men nu till lite mer skoj... :)
jag å Cassandra ska till familjen.. M idag... :)
för vi har ingen skrivare å jag måste ha paperna till att ansöka dagis till Cassandra så jag kan skicka in dom så fort som möligt! :)
å dom har ju skrivare.. så vi ska dit.. så då gör man ju 2 flugger i 1 smäll =)) hehe.. får sitt efterlängtade papper..PLUS trevliga sälskap! :) inte fel de inte! :)
en helt underbar familj ju! :)

nu ska Cassandra sova 1-2timmes midda bara för de behöver hon, hon e såå trött... min lilla gumma.

men ha de bra alla!=)) kramen


Kommentarer
Postat av: Emma

mens är inge kul att ha dock slipper jag mensvärken men tycker ändå det är jobbigt med mens xD

2009-02-16 @ 22:06:53
URL: http://www.korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0