Och så var det Fredag idag! =)

ja idag har jag å Cassandra inte gjort så mycket, det blev inte IKEA idag! :/
syrran var tvungen å Jobba..
å ihelgen vill hon inte... :S =/ så får bli¨på Måndag..!
jag avskyr nä ånt man gärna vill dröjer! :(
de händer mig allt för ofta... blöäää!
men men..


Jag ¨å Cassandra har badat idag de va skoj Cassandra älskar det!:)
hon upptäkte att man kunde se sig själv där man startar vattnet dew va ju skit kul tyckte hon hehe
som hon gavade! :)
Barna skratt  låter så underbart tycker jag å så lyckligt :)
jag skrattade med en hel del! :) hehe de va så skoj! :)
Älskar dig Cassandrisen=))

Ska mest bara ta de lungt idag.... kolla.. Let's dance såklart!;) hehe.

syrran komme rhem sent idah vif halv sex-sex typ
trude hon! :P

ne men ha de bra alla! :) kramen.. :)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Wiiie...ja hon e jätteduktig ler stolt



Ah synd att ni inte kom iväg till IKEA idag men ni verkar haft en mysig dag iallafall^^



Önskar er en fin kväll!



Kramiz

2009-02-27 @ 20:24:44
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izza

hehe fan va nice ;) ja men dom skratta så roligt sen ibland låter det som dom fejkar sitt skratt haha så sött så :) heheh dom är gulliga :D



men du vad händer i helgen?



Pussss

2009-03-03 @ 23:38:14
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0