Onsdag! :D ! GRATTIIIS!

Idag e de onsdag har mest tat de lngt lagat lite lunch med mer.. :P

igår la jag mig tidigt igen *sköönt* redan kl 22! :D
men änd¨å så e de så när cassandra vaknar på morgonen så känns de dom kl bara e typ 1på natten å vi ska sova flera timmar till men ne.. :P  kl e runt 5 - 6 på morgonen å vi ska sova 2 - 3 timmar till hehe.

GRATTIS MOSTERS SMÅ GRABBAR! :D och min morbror! :P hehe.

Idag så fyller min systers tvilling pojkar år 9 år tiden går såå fort hehe NIO år fattar ni hehe
Grattis till er Moster Älskar er!! =))) <3<3<3

idag blir min morbror 49 år hehe. Grattis till dig med.. :), älskar dig.

han e exakt 40 år äldre än tvillingarna ;) hehe!


Skulle ju träffa Moa på Lördag i Lund.. :/
men fick ställa in för jag e lite fattig denna månaden så 90 kr dit sen 90 kr hem plus en fika e mkt för mig just nu... spec.. när man ska köpa presenter tilll om som fyller år osv.
känns ju synd att jag va tvungen å ställa in.. :/
men sen den 20 efter de kan jag garanterat! =)


ne ska ej skriva så mkt mer just nu, ha de bra alla=)) kramen.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0