Asså ibland så.. kan jag önska att jag vorre....

Bi eller hetro.... :P föööör de e fan så många fler killar som går me på å ha ett förhållande me en tjej som har barn än va de e tjejer asså..
ja inte för jag raggar/flörtar me killar på de sättet men ändå..
men de e såååå många som slutat snacka me en när man nämner att man har barn.. :/
å man vill lixom inte ljuga om de iheller..
killar jag snackar me på lunar eller dom börjar skriva med mig... dom tycker de e helt oekj att jag har barn..
de står ju att jag e flata på lunar men jag tror inbte de e såå många som läser de :/
för de e ändå en del killar som skriver till mig å så länge de e "normalt" som dom skriver så svarar jag..
å märker jag att de e intreserade så säger jag ju att jag e flata så dom inte tror att jag e intreserad eller något de vore ju taskit.. :P
men killar värkar ändå ta e bättre att man har barn än va tjejer gör.. :/
illa tycker jag... för jag menar skulel jag träffa nån NU.. så betyder intbe de att hon måste gå in som en extra mamma till Cassandra..
vist e de bra om hon gillar barn å sånt å¨att Cassandra gillar henne.. men tjejen behöver ju inte ta hand om Cassandra lixom.. de e mitt barn de e jag sim tar hand om henne..
sen e de ju en annan 5a... om de går så bra i förhållandet så man flyttar i hop efter ett tag..

då kan man ju kräva lite men ändå inte så fullt ut som de vatt en riktig förelder till barnet.
tycker iaf jag.
För mig e de viktigt att Cassandra gillar den jag e tillsamans med... för vet själv hur de e å bo me nån man inte alls gillar som e tillsamans me ens mamama..
men klart sen kan hon ju inte bestämma helt iheller.
Det är oxå viktigt att tjejen gillar Cassandra hon behöver inte älska henne som de vore sin egen men ändå tycka om henne! :)
dom ska komma bra överens!  heltenkelt! :)
jag tror nog att de e lättast desto yngre barnet är! :)
men de e vad jag tror! :P

men en sak till de e inte så att jag ofta önskar att jag var bi elelr hetro.... för trivs anars som flata! :)
hihi.. en stolt sådan oxå!! :D

aja jag hittar väll nån snart! :)
sen.. så tror å hoppas jag att skulel nån kära ner sig i mig å jag i henne... så tror/hopaps jag att hon går med på att jag har barn hehe!:)
anars e de ju fan illa.. ett litet barn lixom de e inte nån dödlig sjukdum.. :P


men ha de så bra alla.. :)  skönt å skriva av sig lite!! :) hehe,kram.. :)

Kommentarer
Postat av: emma

du hittar nån nångång;) men som du sa det krävs att de ´går ihop och tycker om varandra för ska ni dela livet med varandra måste d göra det men tycker din framtida partner ska hjälpa till med cassandra oxå för det blir hennes bonusbarn

2009-01-13 @ 07:40:54
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Håller med Emma och du kommer träffa någon A...

Kärleken kommer att hitta dig, jag lovar^^



Själv har jag aldrig någonsin önskat att jag vore något annat än vad jag är, det är lixom inget jag kan eller vill ändra på. Men på ett sätt kan jag förstå vad du menar...Men ha tålamod ( :



Önskar dig & Cassandra en bra dag!



Jasse

2009-01-13 @ 13:19:18
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: SDME

Klart du finner någon, det är när man ger upp helt som det kommer till en, glöm inte det. ;P och helt klart måste hon gå ihop med cassandra, inte på tal om annat ju.

2009-01-13 @ 17:27:27
URL: http://spritusrector.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0