Blöäää.... avskyr e.. ett hetrofritt QX tack!

mmmm.... jag avskyr när killar skriver till en på QX  en sak om de e typ "vanligt" typ somvän eller va man ska kalla det.. men iinte annat :O haha.. asså..... de står fan att man e HOMOSEXUELL ändå får man relativt ofta... skamliga förslag..av killar.. :S
blöäää...

kolla här.....
----HAN---------------------------------

23.48 2009-01-05 skrev careface:
sugen på kuk ikväll? ;)
jag hade älskat att slicka din fitta.
----------------------MITT SVAR---------------------------------

näää de e jag inte
fan trög eller?
står ju att jag e HOMOSEXUELL vet du va de inebär eller?
värkar inte så..........
du vet en homosexuell tjej = vill enbart ha sex å sånt med TJEJER
en homosexuell kille.. vill ha de med killar.....

jag tror nog att du söker en homo/bi kille eller bi/hetro tjej.. om du vill att nån ska vilja ha kuk... INTE Homo TJEJ! okej.....

å e de nu tjej du söker... så dra till en annan sida för faaan!

å jag hade inte tänt på en kille som sikar mig....ens.. uche...
-------------------------------------HAN-----------------------------------------------------
inte ens om jag bara slickar dig?
jag kan betala för det, du behöver säker pengarna ;)
----------------------------MITT SVAR-----------------------------------
ne ens inte de!
nä fy fan... e du så jävla desperat å ful.. så du måste betala för å få sex.. ?! :S




Sen så svarade han inte mer SKÖNT! men han har läst de..men inte svarat ^^
men åhh JOBBIGT me sånna asså!! :/
men men... blöää..!
visst jag tror att man kan göra så killar inte kommer in på ens sida osv... men..
tänk så känenr man nån kille på qx osv.... som man vill ha kontakt me där en VÄN asså!
så då vill man inbte ta bort de ju.. å de ska inbte behövas... för dom ska väl ändå kunna visa respekt å inte hålla på såå... :@

aja.. ska sova nu ha de bra alla... hej..


Kommentarer
Postat av: emma

vet hur det är tycker dock det är skamligt att de ens skriver något sådant till något vill man söka nått sånt kan de ju skriva det i sin press och be de villiga att kontakta honom/henne!

2009-01-06 @ 01:20:02
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: izza

meeh öörk jag hatar när dom gör så det är så jävla jobbigt kan dom inte bara lämna en ifred?:O

men jag tyckte det var bra svar du skrev till han:D:D::D::D

2009-01-07 @ 22:18:28
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: SDME

Riktig idiot de dära.. Va fan fattar han inte? Nej respekt.. Alla vill inte ha de här jävla karlarna. Dem är inte bra till allt. :P

2009-01-11 @ 19:37:19
URL: http://spritusrector.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0