Då va de 2009 nu då;) lite om Nyår, 1-2 jan 09!:P

Nyår 08: nyår va skoj skoj! :) Andy bokade av stugan..... så de blev inte vi va där haha! ;)
men de va skoj ändå... vi var hemma hos Mackan å Martina! :)
bilder finns på min Bilddagbok.... finns länk till vänster tror jag de  e ;) hehe...

Asså vi handlade på malmborgs.... i malmö... å FAAN va mååånga som skulle äta tacos på nyår asså! :O hahaa..
typ... skit många männsklor hade de i sina vagnar/korgar å en hel del stod å vid tacos tillbehören å tog de dom skulle ha! :P hehe.. så manfick trängas ;) haha!

sen så tror jag att jag såg en flata men ja de e svårt å säga men.. hon såg så ut.. men jag e iaf säker på att jag såg ett flatpar.. iafären iaf.. för dom kysstes.. hehe..


Cassandra hade de bra på nyår... va me mormor,hennes man å Diego!:)
finns även lite bilder på Cassandras nyår på min bilddagbok!! :) hehe.


Torsdageb den 1a jan 2009: Var en trevlig dag Hos Mackan å Martna.. ingen va bakis SKÖÖÖNT och ovanligt! :) hehe..
kollade en del på Vänner fr de va ju maraton i de ;) hehe..
å åt Pizza med mer.. sen åkte vi hem osv.. :)
kom hem.. å snacka lite me mammsen å hennes man.. å Klappa Diego en hel del! :)

Cassandra sken upp som en sol när hon fick syn på  mig.. hehe!
å ville komma till mig så de va nice! :D

jag va såå trött så gick å la mig innan kl 20 hehe.. :$
de Gjorde Cassandra me... så hon fick lyxa till de med att sova me sin mamma HELA natten.. mysigt! :)
vi steg upp vid  9 ^^
så nu e de altså den 2a jan 09 Freadg! ^^ Höhö...
har bara tagit de lungt idag! :) hehe.. å lär göra de resten av dagen me... lirade lite nitendo wii innan! :) hehe..


hitils så har 2009 vatt bra HAHA mmm bara gåt 1 ½ dag men ändå ;) hehe..


men ha de bra alla... å hoppas alla jade en bra nyår! :)
de hade iaf  jag.. å hoppas 2009 blir bra för alla osv.. :)
kram kram..

Kommentarer
Postat av: emma

gjorde de när han hade lagt sig:P

2009-01-03 @ 10:19:11
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0