jaa.. då va man ääntligen här hehe =)

igår åte vi hemmifrån cs kvsrt i 3 på dagen.. å i bil från hässleholm till halmstad tar normalt ca 1 ½ timme  ca.
Meeeen för oss tog de... 4 -5 timmar Blöäää för att syrrans bil la av.. så fick vi sitta å vänta iden till vår morbror kom de tog väll 2 timmar sen fick vi vänta på en bärgare.. de tog väll 1 -2 timar... till sen körde vi vår morbror så han kunde ta ett tåg hem till malö sen körde vi å kom till halmstad kl 19:40 eller va de nu var haha.. jaja.. men vi kom fram iaefal tur e ju iaf de!! :D hehe,, å Cassandra va såå ducktig sååå!! :D  måste jag få säga alla dom tmmar helt stilla i en bil lixom...
sen när vi väl va framme hade moran lagat en goood midda alla va hungriga! :D
Cassandra år 2 portioner! :D
å jag åt me 2 men lite större än hennes dock ;) haha.
Cassandra va uppe länge till kvart över 10 ngt sånt.. :) men de får man ibland tycker jag! :)

Härligt att vaar hemmifrån å träffa sin mamma å framför allt Diego! :D
har saknat att umgos me min mamma om kvällarna kollat på TV tillsamans snacka en massa gå promenader spela spel med mer.. ja sånt vi gjorde ofta när jag budde hemma! :)
men de an vi nu hehe! :D
i några dagar iaf =))

å 2 av minna syskon e me här ok Annelie bor jag ju med.. :p men de va ju ett tagsedan man bude me Brossan.. :P (Thomas)
mammas man e så klart oxå här.. :) hehe.
han gilar värkligen Cassandra å Cassandra gllar honom.. i går ville hon till å me up till han i soffan. men de varainte såå länge sen skule hon ner å lea igen hehe! :)
snuttisen!

ne ska inte skriva såå mkt mer just nu hehe.. kanske inte skriver mer idag de får vi se.. då min bror sitter här mest om kvällarna ju.. :P men lart  de e ju hans dator så.. ;)
(bärbar)
här finns iof 2 st bärbara.. men vi kan bara ha internet på en åt gången.. =)) (mobilt)
gud va jag saknar minna små Råttor men de går bra ändå å dom har de bra!:) men e ju vann åela me dom om vällarna  osånt. :) hehe.

ne fan ha de bra alla höres=))
kram..

Kommentarer
Postat av: emma

just typiskt att bilen skulle paja näör ni va på väg men tur att C va duktig under timmarna ni fick vänta, B hade nog inte varit det -ler-

2009-01-20 @ 19:56:07
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: izza

Hjhehe hoppas du har det skoj uppe hos mammsin din :) heheh låter mysigt iaf :) heheh

sötnööt ;) när kommer du tillbaka till skåneland?:)

Ha det underbart sötnos

otur det där med bilen asså synd synd :( hehe sådanrt som tyvärr händer men tur att det ordnade sig iaf :)

2009-01-21 @ 17:19:29
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0