jaaahaappz.. :P

Ja en vanlig dag idag i Halmstad.. hehe.. :P  ne inte riktigt faktist... :)
Min mamma, hennes man Diego å Annelie kom hem redan kl 15... :)

så jag,mamma,Annelie å Cassandra gick en promenad... :)
Cassandra va ducktig på att gå i snön... hon tyckte e va kul=))
å så klappa vi en stor fin häst en tjej.. me bebbe i magen hehe!=))

Bilder kommer på min Bilddagbok sen när vi e hemma igen! =))

påvägen hem från promenaden så åkte Cassandra vagn... men annars gick hon helatiden! :)

Sen så gick vi in i stallet å kolla på STOOORA kaniner dom har där... dom som äger denna lilla gården.. :) hehe.
Sen kollade vi på valpar 9st skit söööta 3 veckers valpar! :D
samma ras som min morbrors hund villsäga Munsterländer... =)) Efter de kollade vi på 11 st 1 veckers valpar eller ja 6dagar va dom me såå söta! :D å de va samma ras... =)
dom som äger gården här har en kenneld.
Dom va så söta så å små som minna råtter kanske lite lite större=)
dom som va 6 dagar blundade än men inbte dom som va 3 vecker=))

sen åt vi god mat=)
sen busade vi en del me Cassandra sen fik hon chips å godis sen kl 19:30 la hon sig=))

sen spela jag å syrran lite kort.. å nu kollar mamma å syrran på TV
Diego å mammas man sover... (å casssandra emn de fatta ni ju)

ska nog me snart gå å sätta mig i soffan igen=)) hehe.

varit en bra dag idag!:)

ne men ha de så bra alla..hoppas er fredag varigt bra å att de timmar som e kvar oxå e de=))
kraaam=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0