Lördag ^^

mm idag e de lördag har mest bara slappat de e nice.. :)
kollat på körslaget hehe! :)
å lite sånt bra... :)


ska nog snart sova  e lite trötter.. =))

syrran e inte hemma å jag tror nog att hon inte komer hem idag men vi får se.. :) hehe.

måste säga att hitils är 2009 ett bra år.. :) men kan bli bättre.. :)
å ska jag va ärlig minns jag inte såå mkt av januari 2008.... plus så va de såå stor skilnad gemfört me januari 2009
för januari 2008 hade jag en liten bebis å va mest bara hemma me henne å sånt
nu har jag en 14 månaders tös, å kan hitta på mer saker osv... :)
så januari 2008 å januari 2009 har ju vatt rätt så stor skilnad tack vade de lixom=))
undrabart på olika sätt=))
saknar ofta den lillla lilla bebytude men samtidet e denna 1 års tiden me massa mys å skoj å underbar å allt! :)

januari 2007 va jag ju inte mamma alls.. :P
å januari 2007 minns jag inte helt va jag gjorde bara lite..

men som de e nu så gillar jag 2009.. :), men de e låångt kvar av de.. :P, de kan bli sämre.. men hoppas inte.. å de kan bli bättre å då e de bara ett plus ;) hehe.

ne men ha de br alla.. :), sov så gott sen.. :), kramen.. ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hehe så du såg körslaget idag:P helt fel åkte ut:(

2009-01-17 @ 22:49:06
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Sandra

Vi hoppas ju då att det blir bättre och bättre. Hela året. :-)

2009-01-18 @ 16:59:36
URL: http://spritusrector.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0