mhmm.. :P

kollat film nyss..ska snart gå å lägga mig.... :)

så de ska bli nice å krypa ner i sin säng under teket å värma sig å sova gott! :)
ensam dock... :P men de går de med hehe.. man börjar bli van.. :O hehe! :)

fan jag frysser.. :/
jobbigt.. så serframimot å krypa ner  under teket =))
va nice me ett skumbad innan... :)

åh..nu skrev min pappa på MSN.. :P


ne men får väll skriva med han ett tag...... sen sova.. va ju ett bra tagsedan man snackade med honom.. ! :P
hoppas att han inte frågar om mitt namn på MSN.. palllar fan inte förklara allt för honom.. :$
men men..
man kan säga en kompis bara... men de e de ju.. ;)
så då ljuger jag ju ej hehe! :)

ne men ha de bra alla sov gott sen.... :) kramen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0