Söndags morgon=))

ja de e söndag idag känns lite trisst tycker jag för vi ska åka hem.. jag trivs såå bra här... ju.
Cassandra med för den delen! :D

men sen sammtidigt ska de bli skönt att komma hem... å spec.. å träffa sina små söta råttor igen =)) wiie..

dom fråga om jag ska komma upp på onsdag till söndag men jag får se...
vet ej om jag vill lämna minna råtter igen lixom så kort efter.
även om dom har de bra men ändå.

här har vi sovit så kanon bra! :D
hoppas Cassandra fortsätter me de där hemma me=)
dom första nättrena har hon bara vaknat 1 gång å de har vatt runt 3 - 5 å givetvis somnat om efter välling till 8
sen nu dom sista 2 har hon vaknat vid  7-8, igår sov vi ända till 9:D
idag till strax över 8 asså de har vatt lyx tider här ju :D

Altså... jag har gått å lagt mig vid 23 -12 oftast.. ja rätt tidigt lixom för å va mig.. ändå e jag alltid lika trött när vi stiger upp som om jag lagt mig kl 4 :P
men men så e de hehe =)

idag ska vi mest bara ta de lungt å packa osv.. =)

imorgon e de måndag wiiihoo =)
då ska jag å Cassandra till Maalmöö ;) för å träffa Johanna =P
på Tisdag e de liixom 4 månader sedan :O hehe... :/ å de e illa...
så de e på tiden vi träffas nu ju tycker jag=))
å Johanna me för de va hon som fråga desutom så=))


ne men ha de så bra allla =)
kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0