Tisdag och Onsdag

Tisdag: Jag å Cassandra vaknae runt 8:30 steg upp och åt god frukost, slappade framför TVn å lekte en massa med mera.. å här e ju en del nya saker för en liten tös som Cassandra så en dej "nej" har man ju fått säga hehe saker som inte finns hemma men som man inte får röra osv hehe.. sen runt 17:30 tiden kom min mamma hennes man syrran å brossan å Diego hem.. :) då blide de käk spagettie å köttfärsås min mammas egna mmmm gott ;D
kl 20, gick snutta plutta å la sig... :)
jag va väll uppe til kl 23-  12 ngt sånt kollade på TV me min mamma å snackade:)

Onsdag: vi gick upp vid 8 åt frukost med mer.. busade kelade med Diego osånt.. kl 12 åt vi igen.. sen sov vi midda.. jag å Diego delade säng då.. de va mys.. inte sovit me han sen jag var gravid med Cassandra å de e ju läängesen.. :P:/
sen kom Annelie å Thomas hem kl 13, vi spelaspel åt osv... kl 19:30 la Cassandra sig... å kl 21:15 kom min mamma å hennes man hem.. :)
nu sover syrran, Diego å Mammas man.. å Cassandra men ja de har jag ju redan skrivit att hon gör.. ;) hehe..
Vi andra kollar på TV.. :) (brossan, jag å mamma)
jag ska snart hoppa i bingen om ca 30-60 min.. :) hehe.

Dagarna har hitils vatt bra.. å mysiga! :D
längtar inte hem.. inte än iaf.. =))


ne men ha de så bra alla.. :) kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0