Tisdag osånt, å jag saknar..

idag e de då Tisdag! :)
Jag har sorterat lite av Cassandras kläder..  :)
lagt undn de som inte passar med mera! :)
nice de..
idag har vi bara vatt på netto.. Cassandra gick dit min lilla sötnows till unge jag har! :)
eller en bit gick hon över gatan bar jag henne! :)
fall i fall. då hon e kwik som en gris... å amn e ju rädd om sin lilla gumma.. även om hon håller mig i handen så.. kan hon ju lätt dra iväg..
på hemvägen möttte jag på J,M och lilla M, snaka 1 - 2 min me dom:)

sen när jag kom hem så gjorde jag mat! :)
sen åt vi å sen va de bara en massa bus, sen som sagt sortera vi kläder. hehe.
Cassandra skulle hjälpa till..
hon la i andra saker i kartongen som inte skulle va där.. :P
å tog ut kläderna jag la i kartongen å la på sängen å lite annat hehe!:)
men sen så tog hon fakrist kläderna å la i..men bara de jag tog upp dom igen för hon viker ju inte dom precis *fniss* hade blitt bra chockad om hon börjat vika dom *fnissa*
men vissa kläder skakade jag rätt elelr va amn ska säga... å då gjorde Cassandra likadant me dom kläderna hon hölt i hahahah! hon e såååå söt å såå goo... ja efter sin mamma så klart ;) ;) ;)
(skämt å sido)
sen la jag min snuttaplutta kl 20,00
efter de så gjorde jag ägg å räkmackor..me salad å spntb å majonäs mm gott tycker då iaf jag! :D
så nu e jag PROPP mätt vill jag lova hehe!:)
innan idag snackae jag me syrran J i tele.. vi ska träffas imorgon å gå i stan en runda sen hit här å laga lite käck å sånt :)
mm mums.. :p höhö..

idag va här en snubbe å lagade kylen så de va nice :D hihii..
asså fan... han ringde å fråga om jag va hemma å jag sa ja för de va jag ju hehe :)
å han bara ja bra för jag e här nu.. å jag hade bara mjukingsbyxer å linne på mig å boxerförstoss.... å jag bara tänkte fan... å såplingar de på dörren... å jag tänkte fan.. hinner ej ta på mig en BH haha.. :P så jag fick syn på en tjocktröja som jag snabt tog på mig... :P, så de va ju bra men sån luffare jag måste sett ut om haha xD men men.
Cassandra hade me bara pyamas/slappe kläder på sig.. :P
aja men de gick bra ändå ju.. :) hehe. xD

Humm.. jag måste börja ALVAR nu me att pott träna min snutta plutta! :)
har vatt såå dålig me de emn nu ska jag sätta igång å bli bra på de! :) hehe.
vill inte hon ska va för gammal lixom... me blöja.. på dagen har alla min mamams 5 barn slutat me blöja innan dom vatt 2 år.. i snitt typ 1½ år.. så jag tänkte ha de samma sen på natten har vi vatt runt 2½ kanske. När vi slutat me de! :)
så jag måste Börja NU NU NU å på alvar hehe!:)
kan va svårt ibland asså! :/
spec.. när hon ej gillar sitta på pottan ens.. :/
aja de blir nog bra å hon blir nog av me blöjan nån gång hehe! :)

å jag sakna min mammas sååå mkt... :$ mamma gris som jag e! hehe.. :$
inte träffat henne sen 1 Jan (2009) men de fatta ni nog ;) hehe..
så de e ju ett bra tagdsedan tycker jag!
blöää.. aja får träffa  henne snart hoppas jag! :)
saknar att de bude i sösdala de va fan så mkt bättre men jaja..
å nu jobbar hon ju fan hela jvla tiden :/ blöää på de..
aja.. men men.. ^^
saknar även Diego en hel del! :)
han blir snart 7 vill inte de kan han inte bara bli typ 3 -4?
för GD hundar blir i snitt bara 7 - 9 år juuu.. :(
bajs på de... men hans mamma bliv 10 - 11 så de e jäävligt ovanligt för en GD snälla låt de gå i Diegos gener ;) hihi..
tilll honom att han ärver de från sin mamma! :) Dora... har jag för mig hon hette!:)

ne nu känner jag att jag skrivit end el hehe.. men då blir de ju ibland vet ni.. ;) hehe.
ha de så bra alla.. :) återkomemr kaaanske senare idag vi får se.. eller inatt ?! :)
lovar inget hehe.. men ha de bra!:) kraamen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0