Torsdag å Fredag ^^

i går (torsdag) då va Izabella här.. jag hämtade upp henne på Centralen kl 15:36, vi gick till bolaget å köpte de vi skulle ha!:)
gick till netto ¨skulle handla ngt gott till i kväll (chips) å mat.. men de blev aldrig att vi handlade nån mat.. :P
då hon e vegetarian å de hade inte såå mkt för vegetarianer där som hon va sugen  på.. :p hehe..
så då bestämde vi oss för å dra till en pizzeria å beställa hem mat... så de gjorde vi.. mm de va gott å Cassandra äälskade me pizza! :)
sen  lekte vi å sånt med Cassandra busa en massa! :)
sen sommnade Cassandra runt 19 tiden ^^
Jag å Izza satt å snackade... å sånt... bara en massa minnen... å andra saker roliga som sorliga å ja ALLT :)
de va skoj å mys så sitta å¨snacka en massa ju å drika lite öl osv.... vi blev inte fulla å de va vi inte ute efter iheller... :P
de blev lätt att man glömde bort tiden så de blev att vi gick å la oss vid 6 - halv 7..... :P
Sen vaknade Cassandra kl 7:20 hehe.. :P
så jag sov 40 -60 min.
men de gick bra ändå.. när jag va uppe med Cassandra chillade vi i hennes lektelt å busa lite osånt så de va nice :)
Måste bara säga att va svårt de e å dela täke me nån när man inte e van... känns som minnsta lilla rörelse man gör så... tar man täket från den andra..men de tror jag ej hag gjorde... :P
å OM jag nu gjorde de... så va de bara 40 -60 min sen fick Izabella sängen å täket för sig själv ju.. så där sov hon gott till kl hummm 11 ? ngt sånt.. :)

Sen kom syrran hem vid 12 tiden... :), å jag gick å lämnade av Izza vid tågen kl 14:20 ngt sånt gick vi... :P, sen gick jag in på netto å handlade lite.. sen när jag kom hem åt jag,Cassandra å syrran tjocka korvar å makaroner hehe.. :)
sen kl 17 sommnade jag å Cassandra GOTT :D å  sov till.... kl 22:30 hehe.. :$ sen dess har vi bara ätit lite ostbollar å godis osv.. :)
jag å Cassandra ska snart borsta tänderna å drika välling (inte jag dock) å sova lite till =))
om hon e trött vill säga... :P  kanske hon inte e... :P jag e inte såå trött men hade nog ändå sommnat om jag fått chansen ^^
de va en nice dag igår!:)
å även idag! :) hehe.

men ha de så bra alla.. ska inte skriva mer för idag... för kl e ju snart 12.. så.... lär nog ej skriva innan des iaf.. ;) hehe..
kramen.. ^^


Kommentarer
Postat av: Jasse

Tjingeling!



Verkar som ni haft en underbar dag både i torsdags & idag (fredag)



Sv: Många inlägg...ler



Kul att du gillar min design, får dock se hur länge jag behåller den fniss



Mmm...Att komma härifrån är min största längtan just nu, pallar snart inte mer om jag ska vara ärlig!



Jepp hon gillar att ha vantar lite mer nu iallafall, men ibland så åker dem av hehe....

2009-01-10 @ 03:50:25
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izza

ja det var mycket skoj :) och trevligt :D hehe du tog inte täcket vad jag minns :P hehe kanske jag som gjorde det :P hahaha jag sov som en stock iaf :D hahahha :D



puss å kram

2009-01-15 @ 14:21:09
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0