Zöööndag.. ;)

slappat idag badat med Cassandra.. gjort rent till råttorna.. :P
å massa annat.. :P:)

ska försöka lägga mig itid idag skulle gjort de igår men råka visst bli 2-halv 3 :/ *SUCK*^
men idag så ska jag försöka komma isäng senast kl 12 :)
får vi se hur de går ;) hehe.

ska packa imorgon inte hunit idag men vi ska inte åka fören vid 15-16 tiden typ så de ska nog hinnas med! :)
måste tänka ut vilka leksaker jag ska ha med mig yill Cassandra.. vi ska ju va där 1 vecka så... :)
måste ha me mig lite ju så hon kan leka me sina saker osv.. :)

om ni underar var vi ska e de halmstad... min mamma å henens man å Diego (hund) bor där just nu! :)
så de ska bli naajs å komma bort lite!! :)
å desutom få träffa sin mamma som e rätt sällan nu.. :/
å DIEGO han saknar man skarpt asså... =))
plus börjar han bli  gammal nu.. :/
så man vill ju träffa han så mycket som möligt!! =))

ne men ha de så bra alla.. KAAANSKE åter kommer sen men vi får se.. ;)
men räkna inte me de ;) hehe.
kraamen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0