Fredag! =P

Jag la nyss min lilla Cassandra!

tidigare idag har vi vatt på väla.. handlade ny mic till karioke med mera... :)
för på sommarfesten imorgon ska vi ha en Karioke tävling... :)
först lite lekar i trädgården sen mat å efterätt sen lite karioke tävling.. o lite sånt...
umgos å ha kul sen på kvällen grilla.. =))

tror de blir en toppen dag/kväll/natt =)
de som är så bra e att ALLA kan sova över wiie! :D
Jag gillar/älskar väärkligen min släkt så det ska bli skoj å träffa en del av dom imorgon!

Jag,Cassandra och Annelie åkte hem vid 14:30 så vi var hemma ca 15:30 för kl 16:00 började vi tvätta! :)

har varigt en nice fredag.. :) hela veckan har varigt bra.. så de blir nog resten av veckan med! :D
på Söndag så kommer ju Jenna hem! :D  wiiiehooo!
så de e naajs.. kan iaf jag tycka! :P

bilder e uppe nu på min bilddagbok.. länken finns till höger höger.. under "mina länkar"
annars om du själv har bdb.. så kan du bara söla på Bumsibum ;)

ne.. nu så ska jag spela lite på king.com.. plus ta nån maka.. ha de bra alla.. :),kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0