Fredag! =P

Vi har nyss ätit... =)
kom hem från min mamam för ca  1 timmarsedan! :P
har städat mitt å Cassandras rum.. ska bara bädda rent våra sängar med så är där fin fint över allt! :D

ska snart natta Cassandra sen duscha.. sen göra rent till råttorna... eller om jag gör rent till dom å sen duschar de får jag se..
bara jag duschar innan kl 22.. ;), för så är tiderna här! :P


Efter de blir de bara till att slappa framför TVn (om de går ngt på TV)  eller sitta vid datorn! :D
kaaanske läser lite i min kära bok... men de återstår att se! :) hehe..

ha de så bra alla.. :),kramen... =P

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Anka :)

Tack för din kommentar i min blogg :)

Hoppas du oxå har en rolig fredagskväll, fast det lät inte så kul att städa till dina råttor, haha. Men det måste ju göras. Pusspuss!

2009-07-10 @ 23:00:27
URL: http://evanjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0