Fredag,Lördag, å de känns så bra!!! =))

Blev att jag skriver ett inlägg ändå fast de e lördag i förra skrev jag ju att jag inte skulle skriva alls på lördagen! :P hehe..
men men! :D

Fredag: det var sjuuuuuuukt skoj! vi var inte så många men de va skoj ändå..
Först åkte jag, Annelie å Cassandra (i bil) hem till våran mamma/mormor.. och va där ca 30-40 min
lämnade Cassandra där å hennes packning! :)
sen åkte jag och Annelie hem..
hämta vår packning tog tåg till malmö sen buss till malmö camping (sibarps camping)
Andy kom upp på samma buss som oss! :)
väll frame chekade vi in å vi hade stuga nr 10.. :)
liten men fin och mysig! :D
sen skulle vi in och äta på resturangen som fanns på Capingen men vi gick igen för vi tyckte där va så otrevligt och inget ställe vi ville äta på.. =P
massa flugger med mer..
Så vi vandrade å såg om vi hittade en annan resturang å efter ca 20 min bandring hittade vi en kinaresturang! :D
som hade kinamat.. (såkalrt hahha) men även vanlig plus pizza.. jag å Andy gillar kinamat men vi va sjukt sugna på pizza så vi tog vars en ;) Husesspecial 3 hette den.. med.. ost,tomatsås å ja de vanliga å lök,biff,kyckling, b-sås mm god! :D
Syrran tog kyckling i nöttsås å ris! :)
sen vars en stor cola till de! ;)
Sen gick vi in på Tempo å¨handlade coola.. till att blanda med! :P
jag hade alkoläsk (som vanligt) så de e jhu redan färdig blandat så jag behövde ju inte ha ngt å blanda med! :P hehe..
sen vandrade vi tillbacka till campingen å medan vi gjorde det ringde Tobbe han va vid Campingen 17:40 sa han de va ca 20 min kvar så vi kom dit kl 17:30 lämnade läsken i stugan (ikyllen såklart) å sen gick vi på toa sen mötte vi Tobbe vid bussen som låg 30 sek ifrån kampingen elelr ja från vår stuga va de väll 2-3 min :P
vi börja ta vars en drink sen efter de kom även Mackan JIPPIE! :D han e alltid ball å festa med, de va sen nyår sist jhu.. plus så drak han intbe då för han gick på pencellin.
efter ett tag kom även Helene (dansk) å hennes kille Daniel.. (Norsk)  så man kan säga att de va party för skandinavien! ;) hehe..
men de va skoj.. vi spala nån omgång pyramiden å 1 omgång eller 2 kungen! :P
sen snackade vi en massa å hade allment trevlligt! :D
jag hade med mig 10 st alkoläsk.. men hade me mig för många som vanligt hehe..
har över 5 st.. så¨då kan ni förstå att jag inte va för full iaf haha, men ganska lagom så lite lullig... :)
hade kunat drika mer men inget nödvändigt ändå..
bara skönt att inte riskera att bli bakis sen nästa dag som man kan bli om de blir nått för mkt! :P hehe.
Ingen va bakis idag va jag vet iaf.. ingen somklagade på det men de e ju nice! :D
kan iofs va för alla drak me motta.. å ikke för mkt! å inte blandade en jvla massa tex en drika nån öl, nån shot, non grogg osv.. då tycker iaf jag man blir mer full plus kan bli bakis! :P

men åter till igår.. =P hehe.. vi la oss vid.. ca kl 3... men låg å snacka en hel del.. så vi sommnade nog ikke fören 4-5 vaknade vid 8-9 lämnade stugan ca 1 timme efter vi vaknat.. (städade den givt vids på den timmen) fanns dock ej mkt å städa! :P *skönt* så hela timmen städade vi ju ikke på! :P
man skulle lämna stugan senast kl 12.

Mackan drog hem.. Tobbe med.. vi andra åt lite på BK sen drog till Andy.. jag å Annelie stanade nån timme sen åkte vi hem..
Helene å Daniel skulle sova över där! :)

Jag saknar Cassandra en hel del..
men vi ska hämta henne imorgon så man kan sova ut lite kan behövas! :P
Cassandra vakade ju redan kl 5:30 på fredagen å sommnade inte om..
sen som de står där uppe i texten somnade vi ju ninte fören 4-5 på lördag morgon.. å sov bara till 8-9
så då¨hade jag ju vatt vaken ca 23 timmar.. å bara sovigt ca 4.
så imorgon ska jag sova ut! :)

Jag vet ju att hon har de bra hos sin mormor de är de som känns så bra som rubriken med handlar om! :P
jag pratade ju me min mamma lite då i då igår för att fråga hur allt var plus nån gång idag... å hon har bara vatt glad o inte alls lessen frågt lite ibland efter mamma o moster spec.. mamma.. men inte att hon vatt lessen å min mamma har bara svarat "ja dom komme rpå söndag å bla bla" då har Cassandra bara sagt "ja" sen e de inget mer me de, så de känns så bra att hon trivs där så bra o allt sånt! :)
vet att hon har de bra, men min mamma va ju en bra mamma eller ÄR till mig å minna syskon så då är hon ju en bra mormor med! :)
så klart.. ;)
plus e hon ju ung ! :P för att vara mormor.. så hon har orken kvar iaf.. me småbarn osv jhu.. :)
Men ska ändå bli nice å träffa sin lilla snutta plutta imorgon! :D
men sammtidigt har de vatt sköt å vatt barnledig plus kul, å kommer va skönt å sova ut! :)
saknade Jenna en massa massa igår oxå.. men hon e sjuk.. :/
krya på dig gomman! <3


Bilder från fredag kommer antagligen imorgon.. ;)
på min bdb!

idag blir de mest bara att slappa kolla film osv.. :)

ha de bra alla.. trevllig Lödag! :D
hoppas er fredag med va lika bra som min var! :)
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0