God natt onsdag... =P

ska strax sova.. :)
har städat idag.. :) så nu är här så fiint såå! :D
wiie..

kollade på en sjukt bra film nyss som gick på 9an.. handlade om en bög kille som blide dödad bara för han var bög.... =(  massa sorlig film men sjukt bra!

"Mordet på Matthew Shepard" heter filmen... om ni undrar!

Min bror P ringde mig innan idag typ ca kl 14:30 å frågade om jag å Cassandra skulle till vår mamma å sova där till fredag... för de skulle iaf han... synd att jag inte viste de tidigare.. :/ för då hade jag ju kunat planerat bättre.. de kom lite plötsligt... så jag stananr hemma..
synd jag ikke viste de tidigare för de va längesen jag umgicks me min bror.. jaja.. de kommer fler tillfellen å den 18 ses vi jhu! :)

ne jag e sjukt trött... orkar ikke skriva mer..men ha de så bra alla.. :),kram å godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: izzy

hehe cassandra börja bli stor ;) hehee



men den filmen verka bra jag å¨får försöka hitta den å se den :P hehehhe



Piusspusss

2009-07-11 @ 17:59:50
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0