Godmorgon Torsdagen den.. 9 juli 2009.. ;)

jappz idag är det torsdag.. jag och Cassandra har varigt vakna ca 1 timme...
vi vet inte vad vi ska göra idag de återstår att se.. ;) hehe..
Kaaanske att vi åker hem till min mamma och sover där en natt men vi får se ;) hehe
hade vatt skoj å umgos lite med brossan P jhu..

idag är de inte toppen väder precis men heller ikke regn och sånt! :P
de återstår att se hur det blir senare idag kl är ju bara ca 9:30 hehe.. :)

måste bara skriva en sak.... så jag inte glömer det... =P
Cassandra e såå ducktig så... hon säger helatiden vad Annelie gör hehe..
för ca 3 dagarsedan så på morgonen när vi vaknat så sa hon "Moster Annelie sover"
och i går sa hon "moster Annelie badar" å de gjorde hon hehe.. eller ja hon duchade men e man bara snart 20 månader behöver man inbte va såå noga hehe.. =P


Nej.. jag sätter stopp här för denna stund iaf.. ha de bra alla.. :) kramen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0