Hahaha! :D

Min bror Thomas... började skriva till mig på MSN...


jag fatta inget först tänkte va fan är det han skrattar åt HAHAHAH.. men sen fattade jag jhu! :D hahaha!

Thomas.H säger:

hahahahahahahahhahhahahahahahha

Thomas.H säger:

trodde först du hade köpt den klänningen till henne

Thomas.H säger:

hahahahhahahahahahhahha

Thomas.H säger:

så jävla ful den är asså

Thomas.H säger:

hahahahhahahahahahhahahahahaha

|Knäckebröd| säger:

hahaha den gula hahahhaa

Thomas.H säger:

hhahahahahahha mhm

Thomas.H säger:

hahahahhahahahahahhahahahahaha

Thomas.H säger:

så jävla ful den är asså

|Knäckebröd| säger:

ja jag vet!

mamma tyckte de va synd att den va lite lång... för hon sa "ananrs hade hon ju kunat ha den på lördag"

asså sommaresten jag bara "ehh... skojar du den e ju sjukt ful.. hon hade inte fått ha den av mig på lördag inför folk"

så sa mamma...

"ne.. jag skoja inte jag tyckte den va söt"

Thomas.H säger:

hahahahhaa

Thomas.H säger:

mmmm men hennes smak är ju bra

Thomas.H säger:
8-)

|Knäckebröd| säger:

hahaa

i vissa saker så..

Bert tyckte me den va fin/söt sen vet jag ikke om de va för mamma tyckte de

Thomas.H säger:

klart det var

|Knäckebröd| säger:

ja

känns som det.. för hon kom och vissa de Cassandra när hon hade den på sig och sa "tycker du hon kan ha den på lördag"

så sa Bert "ja varför inte den är ju söt"

så sa mamma "ja men synd att den är så lång bara"

så sa Bert... ne men hon kan väll ha den ändå

men mamma sa då.. "ne den är aldeles förlång men nästa sommar så"

|Knäckebröd| säger:

haha men ne hon ska ikke få ha den av mig! hahaha





HAHA, man såg de inte så bra här visst.. därför jag kopierade allt isteället.. å klistrade in.. men bilderna kan få va kvar ändå! :P

här kommer iaf... klänningen vi snackade om.. ;) hehe....



ha de bra alla.. kram.. :)


Kommentarer
Postat av: Lilly

Yey,nu börjar det komma in fler bilder här inne. :D Goodie goodie!

2009-07-22 @ 23:06:33
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha den va hemsk ju!



visst kan vi ha följe dit om du vill det

2009-07-22 @ 23:46:45
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0