Lördag =P

nice väder idag.. jag och Cassandra har nyss vatt på balkongen en stund, vi ska snart ut igen.. =)
men de är tråkigt finns inget å göra.. :/
å jag glömde mitt sommarkort hos morsan *SUCK* men hon ska iaf skicka de så de e här på mån-tis ngt sånt naajs! :D

jag är så sjukt trött jag vet inte varför.. jag gick ju å la mig tidigt igår... vid 23 tiden.. eller om de till å me va 22:30 minns ikke...
men något i den stilen lixom.. men men så e de ibland! :P hehe..

ha de så bra alla glada..å ja även sura å ledsna med =P, kram kram.. :)

Kommentarer
Postat av: naliie

men man tycker ju att de borde röra lite på sig. Plus att på en annan film så reser han på sig :S helt stört.

2009-07-04 @ 13:45:36
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Lilly

Känns som att alla är trötta. :s Måste vara det omväxlande sommarvädret vi har fått detta året.

2009-07-04 @ 18:23:57
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0