Måndag =P grattis =)

Idag har vi faktist varit inne heladagen... så blir det ibland.
vädret är helt okej idag eller ja.. de e fint.. men har ändå blitt att vi varigt inne..
jag har tränat en hel del idag å spelat en massa nitendo wii! :)
Blir väll att se på TV,sita vid datorn spela mer wii å duscha idag! :) hehe.

idag blir lilla M 2 år.. tiden går fort! Kram och Grattis från mig å Cassandra! :)
hoppas din dag blir bra och att du får massa fina paket... villket jag tror du får! :)


Sötnowsen Jenna fyller med år i dag grattis fina på din 21 års dag!! :D
<3<3<3 Massa kramar! hoppas din dag blir bra! =))

ha en bra dag alla... kram! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har försökt ge Leia maten genom flaska när jag pumpat ut för hand med händerna, men hon vill inte ha flaskan. :( Inte napp heller. Så det är bara bröstet som fungerar. Och som du säger, på natten vill man sova själv när hon sover. Ja vaknar ju inte av att brösten är stora och jag vill inte ställa klockan.. hehe. Kram

2009-07-06 @ 17:20:28
URL: http://curdidurdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0