Nice dag idag! :)

Jag och Cassandra mötte upp Emma å Benjamin ca vid 15:30 på centralen... sen drog vi hem till Henry.. :)
dom börjae göra muffins.. eller ja.. inte riktiga muffins betydligt godare än muffins! :P
Barnen lekte lite.. o jag lekte med en del! :) hehe..
sen kom de lite fler.. :), de 3 barnen på åldern mellan 12 mån - 20mån fick äta sin sina kladdiga muffins på golvet!
dom satt så fint så alla 3 me vars en stor muffins i händerna å åt! :D
såå söööta alla <3<3<3
jag hade givetvis glömt hakklapp till Cassandra så hon fick låna en av Cajsa.. snällt.. tack! :)

de var ett trevlligt Kalas iaf.. :)
Henry blev glad för presenterna hehe, nästan mer än vad Cajsa blev! :P
men ja Cajsa blev med glad såklart.. :)
men i den åldern är ju pappert mer roligt än själva innehållet hehe.. :)

Cassandra sov inte alls middag i dag.. å gick å la sig sent strax över kl 21, hon bara slocknade.. men klart de gör hon ju alltid även de dagar hon har sovit midda.. jag har tur me hennes nattnin, finns inga problem med den (än ?! )
vissa barn är ju svåra att natta, eller så är de föreldrarna som gör fel ? de vet man ju aldrig.
men man har ju tex sätt på super Nanny osv osv.. hur vissa barn är svåra att natta.. men klart där kan ju föreldrarna gå in hela tiden så de kanske inte är så konstigt, jag gillar ju tex att sommna ifred.. de gör nog barn med! :P
sen dom lite äldre barnen man sätt på såna pogram går ju ut från rumet helatiden... de får vi se om Cassandra kommer göra sen eller inte.. när hon har en vanlig säng! :P  som hon kommer få relativt snart! :D längtar så tills hon har en, har kollat en del på IKEA finns vissa jag kan tänka mig att ha! :P

Tack för en trevlig dag alla som var på kalaset, Tack för man fick komma på kalaset Henry =)) ,

ska nog snart sova... va uppe sent i natt til 2 - halv 3 något sånt.. så är sjukt trött nu! :P en viss liten Emelie hölt mig kvar på msn.. =P
men så är de ibland.. går ju oftast och lägger mig allt mellan 22:00 - 12, nu förtiden, händer i bland fåtal grr senare som tex inatt, men sällan tidigare, men de har faktist hänt det med.. hehe! :P

nej.. nu tror jag inte jag har så mkt mer att skriva för idag! :)
men ha de bra alla, sov gott..natti natt! :) kram.

Kommentarer
Postat av: emma

de va ett cupcakes recept så det är ju muffins! bra att du tyckte om dem =)

2009-07-31 @ 22:19:52
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: izzy

svar: ja jag har mycket resor kvar på mitt sommarkort så på såvis blir det inte problem för mig att ta mig till dig heheh hoppas bara du kan ses snart för jag vill gärna ha något att hitta på har så tråkigt om dagarna det är nästan så jag klättra på väggarna :O hahahha



hoppas du hade skoj idag ;)



tack tack sötnosen Puspsuss på díg

2009-08-01 @ 00:13:19
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0