Onsdag.. och 5 timmar! :O

idag är de onsdag lite halvdant väder ute... har bara vatt inne :P
snackade i FEM timmar i tele innan idag med syrran J.. =p
så e de ibland xD
 
babbelmajor! :O hahaha! :P


innan idag så busade/mös/lekte jag å Cassandra i min säng..
å så gick de vilt till Cassandras huvud kom rätt på min näsa.. hon fick inte ont värkade som.. men jag fick har ont än.. å så fick jag lite näseblod.. AJ.. :P men men!

imorgon har jag en massa å göra.. ska hämta ut lite paket.. å ska till bolaget.. sen ska jag börja tvätta kl 16
så de e ju en del å göra! ;) hehe..
ska se om jag hittar en present med till lilla Cajsa.. :)
tiden går så fort hon blir redan 1 år.. :)

på fedag! :D


ska ikke skriva mer så mkt nu... eller jo.. Cassandra kom nyss å gav mig min ena sko.. hehe.. mm tack! :D

ha de bra alla.. :),kram.

Kommentarer
Postat av: Emma

fem timmar :O gick C med på det?



ska oxå handla present till Cajsa vet dock inte när funderar på o göra de på fredag är ju inte så svårt att handla åt barn som tur är

2009-07-22 @ 20:43:21
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Lilly

"ska ikke skriva mer så mkt nu... eller jo.. Cassandra kom nyss å gav mig min ena sko.. hehe.. mm tack! :D"



Hahahahah! xD

2009-07-22 @ 23:25:10
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0