på rymen! :P

Ja idag när jag och Cassandra steg upp vid ca 9 tiden så ser jag lilla Electra på väg mot 3 soffan för att kryppa under den! :P
men jag får fatt i henne lägger henne i buren igen och stänger, så kollar jag i buren om Alexia var kvar... givetvis inte.. de första jag kollar är under 3 soffan och japp där var hon! :P
Vår soffa är rätt så låg till golvet så jag fick ikke in handen för att ta henne.. så jag väntade ett tag... sen fick jag syn på henne precis brevid buren och så tog jag upp henne och la henne i buren igen.. de första hon gjorde va att gå och drika naaw min lilla stackare så törstig hon var!

Det var en av dom små "dörrarna" som var öppnade dom jag aldrig använder som sitter på kortsidan av buren jag använder ju den mitt uppe på taket spom är stor.

Antingen har dom på något sätt lyckats öppna själv eller är det Cassandra, för Cassandra brukar öppna men hon stänger den oftast direkt efter hon öppnat den...
men sen så gick jag lixom och la mig kl ett.. då tycker jag att dom borde smitit då ju
för isfl har den varit öppen iaf sen kl 20:00 för då la Cassandra sig.. och om de har vatt Cassandra som öppnat den så är de ju innan kl 20:00 och de  är ju en del timmar kvar då till kl ett... så då hade dom nog smitit inan des... plus när jag gick och la mig såg allt stängt ut! :P

jag ska köpa ståltråd o veva runt dom två öppningarna för jag använder ju ändå inte dom plus så vill jag inte att detta ska hända igen! :P

visst denna gången gick det bra... ingen av dom var oskadda, inget var sönderbitet osv.. Men.. man vet ju inte nästa gång?!
Dom är iaf rumsrena... hittade ingen bajs nånstans inte heller kiss.. sen undersoffan vet jag inte om jag har missat ?!
drog ut den och kollade men då såg jag inget iaf! :P

Dom brukar ju få vara ute men då är jag med dom.. jag gillar att ha uppsyn på dom lixom! :P


ska snart börja göra mig och Cassandra iårdning... plus äta frukost.. Cassandra har redan fått sin morgon välling men lite vanlig frukost slinker nog med ner på henne ändå! :)
sen har vi en massa ärenden istan! :P

Ha de bra alla! :) kraaamen.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Haha ja,det är faktiskt sant. xD Men jag hoppas jag lyckas.

2009-07-23 @ 12:17:40
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,jag ska göra det. Håll utkick.

2009-07-23 @ 12:40:19
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: izzy

hahah hon e busig hon den lilla sötnosen. undra om det var dom som lyckades eller om det var cassandra hum det kommer nog förbli ett mysterium,. mjo man vill ha uppsyn på dom för dom e så små å kan skada sig osv liksom. heheh men tur att ingen blev skadad å så jue ;)

2009-07-23 @ 12:57:50
URL: http://izzemizz.webblogg.se/
Postat av: julia

Förlåt att jag stör.

Men gå gärna in på denna sidan http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823

och så ser du den lila blomman med ett hjärta bredvid som ligger på ett trädbord.

Snälla rösta på den så är du guldvärd.

Det är min bild och skulle gärna vilja komma en av dom 10 bästa.

Snälla snälla rösta.

Om du inte hittar bilden så gå in på mn blogg så finns bild där.

Tack !

2009-07-24 @ 14:49:40
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: julia

Förlåt att jag stör.

Men gå gärna in på denna sidan http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823

och så ser du den lila blomman med ett hjärta bredvid som ligger på ett trädbord.

Snälla rösta på den så är du guldvärd.

Det är min bild och skulle gärna vilja komma en av dom 10 bästa.

Snälla snälla rösta.

Om du inte hittar bilden så gå in på mn blogg så finns bild där.

Tack !

2009-07-24 @ 14:49:42
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0