Tisdag =)) och lite onsdag! :P

Igår Tisdag så drog Jag, Syrran och Cassandra till vår mamma/mormor.. det var skoj.. :)
kom dit rätt tidigt vid 10:40 va vi hemma hos henne.. gick där ifrån kl 16:00 för att ta bussen.. sen tåg hem! :)
va en trevlig dag! :P
sen postade vi ett brev sen gick vi till kvantum för att handla välling å blöjer å fisk å lite drika! :P
Bjöjerna me tigrar va slut i hennes storlek.. :/ hehe, så fick bli vanliga.. men de går ju med bra de ska ju bara kissas å bajsas i hehe! :)
men ändå.. :P
Cassandra gillar inte alls sin potta hon vill ikke sitta på den å frågar man "ska du sitta på pottan" så säger hon ju.. "neeej" å sparkar på den.. hehe.. ahh.. ja.. så jag sätter henne på toastolen istället.. får hålla i henne såklart.. de går hon med på! :D, men jag ska köpa en sån toaring som finns för barn! :) men min mamma sa att vi... (hennes 5 barn..)
Var likadana.. ville inte alls sitta på pottan.. (oftast inte iaf..) men toa stolen gick bra! :) hehe... de ligger kanske i släkten :O hehe..
Igår kollade jag ca 1 timme på Michael Jacksons minnespogram... sen gick jag å la mig...- gick å la mig tiiidigt strax över åtta, Cassandra hade bara sovigt i en timme då! :P hehe... Men jag var sååå sjukt trött asså.. jag kunde inte hålla ögonen uppe! :O :/ hehe... men nu är man utvilland iaf!! :D  naajs.. ;)

idag onsdag ska vi mest vara hemma å städa *suck* men ja.. de behöver man ju de med ibland.. tråkigt bara undertiden men skönt efteråt! :D


aja.. ha de så bra alla.. :) kramen..

Kommentarer
Postat av: Emma

B gillar inte heller pottan dock går den bra om han har blöja på sig men tar man av blöjan vill han inte sitta på den förutom om jag har den inne på toan och själv sitter på dass då accepterar han det en liten liten stund att va utan blöja o sitta på den!

2009-07-08 @ 21:34:43
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0