Torsdag! =P

Jag, Annelie och Cassandra drog till stan va där redan vid 10:30 :)
mötte Emma å Henry på Centralen för jag va snäll å lånade utt mitt sommarkurt till Henry, för de skulle till Malmö å hon hr ju inget, å de e ju bara ca 15-16 dagar kvar på kortet å jag har lixom 30 reser kvar! :p
så klart man e snäll å lånar ut de då! :)
även om jag bara åkt 20 reser har jag redan känat in de sjukt mkt!
åkt till Malmö minnst 3 grr.. de blir lixom 6 st resor för man måste ju hem med..
en resa till malmö kostar 96 kr96 gånge 6 är = 576... kortet kosta lixom 485kr sen så har jag åkt till min mamma sjukt många gånger... emma 1 gång till min mamma kostar de ca 40-50 kr... dit sen hem 40-50 kr
emma kostar de väll ca 30 dit sen hem 30, Jag har säkert åkt på omkring 1000-1500 kr om jag betalt allt me kuntant!
plus så e de ju somsagt lite mer än 2 veckor kvar så 1-2 runder till malmö ska jag nog klara av plus hem till min mamma nån gång lixom... kommer nog ha en ca 25 - 20 resor kvar... men ja.. då har jag ju ändå redan kärnat in en del så de kvittar! :D
De e sjukt bra med sommarkort asså... de reser jag gjort i sommar hade jag inte haft råd me annars.. :/
inte alla iaf! :P
kommer sakna de sen som faaan... när de inte gäller mer... :/ men men! :P
Hittade iaf presenter till Cajsa som jag va ute efter när jag var istan! :)

Sen har vi mest bara tagit de lungt.. jag har spelat en massa nitendo wii med mera! :)

C
assandra ska lägga sig tidigt idag för hon har inte sovigt midda alls, plus så har hon gått heladagen.. satt inte alls mkt i vagnen, men de e bara nyttigt att hon går en del, sepc.. nu när hon går med på att hålla ihanden, som hon inte gjorde förr..
de va i Italien som hon börja gå med på det... sen har de hållt i sig sen dess! :D
bra va!? :P så de e ju bara ca 2 månadersedan... innan des så VÄGRADE hon hålla i handen å då fick hon heller inte gå för hon smet ju bara... å man e ju rädd om sin lilla dotter! :) spec.. när de finns gator å cykelbanor nära o sånt. Men nu är de så skönt när hon (för de mesta) håller handen! :)

Annelie är å klipper sig nu... =)

C
assandra leker med sin docka Pan, (Peter Pan), hon e sååå söt mot honom ska ge han dricka, napp, kramar han, pussar han, vill amn ska byta kläder å blöja på han osv osv! :D
hon vaggar han i sin famn å nynnar å kalalr han bebis å säger me en gullig röst till han "heeej, heej" å kramar han hehe.. naw! :)
hon använder ju inte napp mer de ville hon inte ta mer när hon var ca 3 -4 mån, men hon har dom kvar ändå till sina dockor! :) hon ääälskar dockor! :D matar även dom me sina nappflasker (tumma)
Hon hade vatt den perfekta storasystern... men ja... när hon blir de nån gång (om hon blir de) är hon nog allt mellan 5 - 10 år! hade  velat ha barn tet.. men ja med nästa vill jag ju ha fast förhållande osv osv så man e 2 om de plus jobb osv.. :)

imorgon blir de kalas!  vad skoj!


lilla Cajsas 1 års kalas wiiie! :)

ha de bra alla,åter kommer kanske senare idag/kväll,annars så imorgon!:) kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt. :-) Ja har gått ner alla mina kilo snart. Vägde 53 när jag blev gravid och när jag var höggravid vägde jag 74. Nu är jag nere på 59:) Känns underbart. Men vill ändå inte bli så pinn smal som jag va innan...;) Men ja är sån i mig själv. Kan inte gå upp i vikt, har svårt för de.. Så jag får helt enkelt gilla läget, smal lr tjock.. hehe..

2009-07-30 @ 17:36:53
Postat av: Jessica

Ja skrev de innan. !

2009-07-30 @ 17:37:11
Postat av: emma

jo man tjänar ihop på ett sommarkort rätt fort särskilt om man åker till malmö.



naw så sött av henne. Får hoppas B vill va duktig o hålla handen snart han vägrar ju det, dock går han med på att hjälpa till att köra vagnen ibland.



Svar: kommer inte ha kläderna på mig lär ju bli rätt kladdigt på kalaset!

2009-07-31 @ 09:37:40
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0