Tredera! =)

Vad jag "vunnit" till Cassandra på tradera! :)

Cassandra älskar när  man läser för henne, så jag letade efter bra barnböker på tradera och hittade en del! till bra pris med! :D

12 st barn böker, hon bara älskar och lyssna när man läser för henne, och kolla på bilderna och säga vad som finns på bilderna med mera! :)
10 st olika nalle puh böker och 1 barab bok.. och sen en.. som heter.. "önske baggen" alla förutom Babar boken var från samma person.. naaajs! :D. samfrakt.. ;)

Vann 2 klädpaket med snygga kläder till bra pris! :D

2 st kläddpaket.. som är i kläder i min smak.. som jag tycker passar bra till min lilla Cassandra! :)
bra pris på dom med! :D

söta klänningar å en tuff kjol!

en tuff kjol... den som jag skrivet om i förra inlägget.. om personen som inte mejlade...
sen 2 st tuffa/söta klänningar! :)


har även vunit något till mig å ett nitendo wii spel plus så är de lite annat jag vill ha som är klart senare ikväll och imorgon! =P


ha de bra alla.. å gå in på tradera.se å fynda! ;)
kram.

P.s
 jag kom åt nån knapp medan jag skrev.. så blev de fetstil man kan inte ändra tillbacka.. plus så blir de stora bokstäver när jag sparat bloggen, men men! :P

d.s


Kommentarer
Postat av: Lilly

Wiho,dina första bilder här inne. :D

2009-07-20 @ 23:55:10
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0